ללא חזייה: בתו של כוכב העבר רותחת

ג'ייד לבוף | צילום: אינסטגרם

הבת של אגדת העבר סחררה את רבע מיליון העוקבים שלה עם תמונות שלא משאירות הרבה מקום לדמיון: "אלוהית, יצירת אומנות של ממש"

(גודל טקסט)

הבת של אגדת הכדורגל הצרפתית, פרנק לבוף, צוברת לעצמה קהל עצום משבוע לשבוע כשהיא "מפנקת" את אלפי העוקבים בתמונות נועזות במיוחד. ג'ייד לבוף, בתו של אגדת צ'לסי, סחררה את רבע מיליון העוקבים שלה לאחר התמונות שהחליטה לשתף כשהיא לובשת כותונת לילה לבנה ללא חזייה וגרמה לעוקבים שלה להשתגע: "את אלוהית", כתב אחד העוקבים. אחר הוסיף: "יצירת אומנות של ממש".

לצד התמונות הלוהטות, ג'ייד שיתפה את הקהל שלה שהיא עוברת תקופה מאתגרת בחייה: "אני עדינה עם עצמי בימים אלו. עוברים עליי לא מעט שינויים כרגע, מבטיחה לספר לכם בהמשך, אבל עכשיו, יש בי המון התרגשות, לחץ, אבל לחץ שמגיע ממקום טוב. עברו עליי חמישה חודשים לא פשוטים ואני מנסה להתחבר למה שעושה לי טוב ולהיות נחמדה לעצמי. להרגיש טוב עם הגוף שלי, זה תמיד עוזר". 

ג'ייד מרבה לשתף תמונות לוהטות ובוולנטיינס דיי בחודש שעבר עלתה שלב וגרמה לטמפרטורות לעלות משמעותית עם התמונות והווידאו שהעלתה לכבוד היום הרומנטי בשנה. אתמול בערב (רביעי) היא הצליחה לסקרן את עוקביה עם השיתוף שלה על התקופה המאתגרת שהיא חווה ואת הפוסט שלה חתמה במשפט שסיפרה שלמדה מאביה כדורגלן העבר: "במטרה להתקדם קדימה צריך לפעמים לשנות דברים מסויימים כדי למצוא איזון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי