בגלל הקשר לפוטין? אירינה שייק הצטלמה טופלס ועוררה סערה גדולה

אירינה שייק | צילום: אינסטגרם

האקסית של כריסטיאנו רונאלדו קטפה קמפיין הלבשה נוסף, אך היו מי שלא אהבו את הבחירה והעבירו ביקורת. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

כבר שני עשורים שבר רפאלי היא הדוגמנית הישראלית הכי מפורסמת בכל העולם ומחזיקה בקהל של 3.8 מיליון עוקבים באינסטגרם. עם מספר קמפיינים שלא היה מבייש צי של דוגמניות, הדוגמנית בת ה-38 מזוהה עם כמה מותגים גדולים ביניהם "הודיס", רשת האופנה המובילה, שם רפאלי משמשת גם כשותפה. כעת, מסתבר שיש דוגמנית אחרת שהישראלית אוהבת מאוד, שגם החלה לפרסם מותג דומה והצליחה לגנוב את ההצגה. 

אירינה שייק, הרוסייה הפצצה אחריה ברבור שלנו עוקבת באדיקות, היא הפנים החדשות של Aritzia – מותג בגדי הבייסיק שנוסד הרבה בזכותה. באחד משלטי החוצות של המותג, שייק מצולמת לובשת מכנסי טרנינג והיא ללא חלק עליון. "אירינה שייק לובשת מכנסי סוויספליס והחלק העליון כולו שלה". העוקבים מתמוגגים מהיופי של האקסית של כריסטיאנו רונאלדו, אך הקמפיין החדש גם הצליח לייצר רעש הרבה בזכות התמונה החושפנית שלה והקשר לפוטין.

"בעולם מלא יופי ונשים יפות, אתם בוחרים דווקא בזו שתומכת במלחמה?", שאלו העוקבים בעמוד הרשמי של מותג האופנה. "אירינה שייק היא תומכת של פוטין, המדינה שלה הורגת את שכנתה למרות שאתם בוחרים שלא לשים על זה דגש", כתב עוקב אחר על הפרסומים עם תמונותיה של הרוסייה.

היו לא מעט שהתלוננו גם על העירום המרומז כשכתבו: "מה הטעם בלפרסם תמונה של אישה חצי עירומה אם אתם מוכרים בגדים?". ובכל זאת, שייק ממשיכה להיות אחת הדוגמניות העסוקות בעולם עם 24 מיליון איש שעוקבים אחרי כל צעד וצעד שלה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי