צפו: אשת הכדורגלן התקלחה על גג בניין עם תחתוני חוטיני ושברה את הרשת

איזבל גולרט | צילום: אינסטגרם

"איזו אישה, איזה גוף": הדוגמנית הברזילאית שוב הדהימה את מיליוני העוקבים שלה, הפעם עם סרטון לוהט שריסק את הרשת. "מקלחת בחוץ ועוד עם כזה ישבן? זאת כנראה הכניסה לגן עדן", כתב לה אחד מהם

(גודל טקסט)

מי מכם זוכר מי היא אשת הכדורגלן הלוהטת ביותר בברזיל? יש הרבה יפות, הרבה טובות ומוכשרות, אבל רק אחת זוכה בפער מטורף מכולן. איזבל גולרט היא אחת הדוגמניות המבוקשות בעולם, והיא במקרה גם אשתו של גבר אחד בר מזל שקוראים לו קווין טראפ, שוערה של איינטרכט פרנקפורט. השילוב בין הגרמני לברזילאית הלוהטת תמיד גורם לכולם לסובב את הראש, אבל התמונות והסרטונים של הדוגמנית הרותחת, מרסקים את הרשת בכל פעם מחדש. 

אתמול (שבת) היא החליטה לפנק את 4.4 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם כשהעלתה סרטון וידאו שלה מתקלחת בשמש הקופחת על גג בניין עם תחתוני חוטיני והכיתוב: "בחזרה למקלחות חוץ של קיץ". באופן מתבקש, התגובות הציפו את הסרטון והותירו את העוקבים שמחים, מופתעים, עם "לחץ בחזה" כפי שאחד מהם כתב. "מקלחת בחוץ ועוד עם כזה ישבן? זאת כנראה הכניסה לגן עדן", "איזו אישה, איזה גוף!", כתבו לה עוקבים נלהבים נוספים.

עוקבת אחת כתבה בכנות מה היא מרגישה אחרי שצפתה בסרטון שערער אותה: "אני באמת מפקפקת במיניות שלי". בזמן שחלק אחר מהמעריצים של אשת הכדורגלן התמוגג מהגזרה שלה ולא הבין איך היא נשארת אותו הדבר במהלך כל השנים ואפילו משתבחת, היה אחד שהודה שהיא שינתה לו את המחשבות אחרי שצפה בה: "ואני בכלל חשבתי להזמין פיצה, עכשיו מי בכלל חושב על אוכל…" בגיל 39 הגזרה של איזבל פשוט אלוהית, והמדור תוהה לעצמו איך למען השם, היא והשוער שלה טרם התחתנו אחרי שנתיים של אירוסין?! 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי