לא לובשת חזיות: אלישיה להמן הלוהטת הצליחה להמם את כולם

הכדורגלנית שמתקרבת ל-17 מיליון עוקבים באינסטגרם ומרוויחה מיליונים מחוץ למגרש, ממשיכה לשגע את הממלכה עם הלוק ההורס שלה ובן הזוג הכדורגלן שלא מפסיק להחמיא: "אני הכי בר מזל בעולם"

(גודל טקסט)

שחקנית הכדורגל המפורסמת והלוהטת בעולם, אלישיה להמן, חגגה לפני חודשיים את יום הולדתה ה-28 והצליחה להפתיע את כולם. החלוצה השוויצרית הודיעה קבל עם ואינסטגרם שהיא חזרה לאקס שגרם לה לעשות את המעבר מנשים לגברים, קשר אסטון וילה, דוגלאס לואיז. מאז, היא מככבת בכותרות דווקא בהקשר אחר לחלוטין כשהיא משלבת את היותה ספורטאית על שאוהבת ללכת ללא חזיות.

כמובן שהאאוטפיט שלהמן בחרה ללבוש משך את תשומת ליבם של מיליוני הצופים כשהגיעה בחליפת עור סקסית צמודה לאירוע תרומה כשאין לה שום דבר מתחת, באנגליה התמוגגו מהמראה שלה והתגובות לא איחרו להגיע. ב"סאן" הבריטי הכתירו אותה כ"אלוהית" וקראו לה להוציא לוח שנה בתירוץ שהוא יימכר בכמויות. "וונדר וומן אלישיה להמן היא אשת החלומות", קבעו המגיבים לפוסט ששיתפה בפני מיליוני העוקבים שלה.

אחד המפרגנים הראשיים לתמונה ששיתפה מהאירוע, הוא כמובן בן הזוג שלה הברזילאי שכתב לה: "כמה את יפה אני הגבר בר המזל ביותר בעולם". להמן מתקרבת בצעדי ענק אל עבר 17 מיליון עוקבים באינסטגרם וחוץ מהקריירה המצליחה שלה במגרשים, היא הפכה לאחת הנשים המפורסמות והמשפיעות ביותר בממלכה הבריטית וזה בא לידי ביטוי גם בחשבון הבנק שלה, כשרק מקמפיינים מסחריים היא הכניסה השנה למעלה מ-14 מיליון ליש"ט, ואנחנו עוד לא במחציתה של 2024.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי