יצאה מהפרארי וחשפה שדיים וישבן: הבגד השערורייתי של וונדה איקרדי‎

וונדה איקרדי | צילום: אינסטגרם

אשת הכדורגלן הפרובוקטיבית הדהימה את מיליוני העוקבים שלה ברשתות עם תמונות על רכב היוקרה כשלגופה לבוש מינימלי, שלא משאיר הרבה מקום לדמיון

(גודל טקסט)

אשתו של מאורו איקרדי, וונדה איקרדי, החליטה להקפיץ שלב את קריירת השירה שלה וכתוצאה מכך שרפה את האינסטגרם. הכוכבת הארגנטינאית שיתפה את 17.5 מיליון העוקבים שלה ברשת החברתית בתמונות כשהיא לובשת בגד גוף חוטיני ורוד שקוף שחושף חזה וישבן, כשהיא יושבת בפוזה סקסית במיוחד על פרארי נוצצת אדומה.

אשת הכדורגלן הפרובוקטיבית נתנה טיזר קטן לעוקבים לקראת השיר החדש שלה "כסף" שעתיד לצאת מחר (חמישי), והיא עשתה זאת בצורה שהכי מאפיינת אותה בעולם: ללא הרבה בגדים. בקליפ החדש, וונדה תציג את כישורי האיגרוף שלה ותספר מה קרה בחייה מאז שכסף הפך להיות כל כך נזיל. במקביל, היא סיימה פרויקט גדול עם 'נטפליקס', שעזרו לה לדחוף את הקריירה החדשה שלה קדימה ועקבו אחרי כל צעד שלה בשנה האחרונה.

"זה אולי הפרויקט הכי חשוב שעשיתי עד כה בקריירה שלי", כתבה מיס איקרדי והמשיכה: "לא יכולה כבר לחכות לחלוק איתכם את כל מה שצילמנו. מתרגשת מאוד", הטריפה וונדה את העוקבים לקראת השקת הפרויקט. כזכור, מאז פרשת הבגידה של חלוצה של גלאטסראיי בוונדה מלפני שלוש שנים, השניים הספיקו כמעט להתגרש, לחזור, להיפרד, לחזור שוב תוך כדי שהיא גילתה שהיא מתמודדת עם מחלת הסרטן, לפצוח בקריירת שירה ולחיות על פי המוטו של "להחזיק את החיים בביצים", כמו שהיא נוהגת לשתף את עוקביה. 

עוד באותו נושא: וונדה איקרדי, מאורו איקרדי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי