"הייתי כדורגלן על והיום אני לא מזהה את עצמי. אני מכור לסמים ולאלכוהול"

סמים | Gettyimages

"אני לא יודע אם זו קריאה לעזרה או רק רצון שלי לפרוק, אבל הגיע הזמן כי אני נואש": השחקן הבכיר לשעבר פרסם סרטון מצמרר בו הוא משתף בגילוי לב על הדיכאון ממנו הוא סובל. שיחק בעברו גם ביובנטוס וברומא

(גודל טקסט)

פאבלו דניאל אוסבלדו אותו כולם מכירים כ"דני", הודה בלב גלוי שהוא מתמודד עם דיכאון והתמכרות לחומרים ממכרים מאז שפרש מכדורגל. חלוצה לשעבר של סאות'המפטון, יובנטוס ורומא תלה את הנעליים בשנת 2016 כששיחק בבוקה ג'וניורס כשהוא היה בסך הכל בן 30. הסיבה: הוא רצה להתרכז בקריירת המוזיקה שלו תחת שם הבמה דני סטון. 

האיטלקי ממוצא ארגנטינאי, כיום בן 38, ששיחק בעברו גם ביובנטוס ובאינטר מילאן פתח את הלב לגבי המאבק שהוא כרגע מתמודד איתו. כדורגלן העבר ביחד עם הלהקה שלו, דיברו בסרטון ברשתות החברתיות וחשפו שאוסבלדו הרחיק את עצמו ממשפחתו ושלושת ילדיו. "קשה מאוד לצלם את הסרטון הזה כי מעולם לא עשיתי דבר כזה לפני", סיפר לעוקבים באינסטגרם והמשיך: "הזמן הגיע כי אני מרגיש נואש ולא מרגיש טוב. אני לא יודע אם זו קריאה לעזרה או רק רצון שלי לפרוק כי אני מתמודד עם דיכאון כבר תקופה ארוכה".

"הדיכאון הזה", המשיך דני וסיפר בכנות, "הפיל אותי להשתמש בחומרים ממכרים ולצרוך סמים ואלכוהול ואני מרגיש שהחיים בורחים לי מבין הידיים". עוד סיפר הארגנטינאי כי הוא עובר טיפול פסיכולוגי ולוקח תרופות ולא מתחשק לו כמעט לעשות כלום כולל לצאת מהבית. "הייתי כדורגלן ששיחק ברמות הכי גבוהות, בטופ, היה לי הכל ואני עדיין לא מבין איך הגעתי לנקודה הזאת שאין לי עבודה ובזבזתי את כל החסכונות שלי. לא אכפת לי מכסף, נולדתי עני ולא אכפת לי גם למות עני". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי