עונה לביקורות: אלוף ה-NBA לשעבר מסביר מדוע הצטרף לתעשיית הפורנו

play
היו ימים. דייויס ושתי ידידות קרובות ב-2016 | אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.3 04:50

גלן דייויס, שזכה באליפות עם בוסטון, עבר לעיסוק צדדי עם תום קריירת ה-NBA שלו ב-2016. הגולשים תקפו, אך הוא השיב: "אני אוהב סרטים ואוהב הפקה, לא שכבתי עם אף אחת מהנשים"

(גודל טקסט)

ב-2016, לאחר שנפלט מה-NBA, הודיע גלן "ביג בייבי" דייויס שבכוונתו לשים את קריירת הכדורסל שלו בצד, לטובת הגשמת החלום הבא – הפקת סרטי פורנו.

מאז חלפו כמה וכמה שנים, אך שחקן העבר לא שוכח את העיסוק הצדדי שלו. דייויס פרסם בחשבון האינסטגרם שלו מספר תמונות (לאחר מכן מחק אותן), בין היתר שלו לצד שתי נשים בחזיה ותחתונים, וכתב: "הפעם ההיא שצילמתי סרטי פורנו. ממש אהבתי את הג'וב הזה!"

לא כל העוקבים אהבו את הפוסט הזה. "אני מפסיק לעקוב אחריך", כתב אחד מהם, ואחר הוסיף: "קובי או לברון לעולם לא היו עושים דבר כזה". שלישי כתב: "אחי, אתה השחקן האהוב על הילד שלי. הוא עוקב אחריך", ודייויס כתב בתמורה: "אז תגיד לו שאחרי חיי הכדורסל, הכל משתנה. צריך למצוא עבודה אמיתית. ניסיתי דברים חדשים".

כדורסלן העבר גלן דייויס
היו ימים. דייויס ושתי ידידות קרובות ב-2016 | אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

בלית ברירה, נאלץ דייויס להגיב בפוסט נוסף וכתב: "כולם כל כך כעסו על עניין הפורנו. זו פשוט היתה עוד חוויה בחיים שלי. כשחקני כדורסל, כולנו פחות או יותר כוכבי פורנו. רק רציתי לצפות, לא שכבתי עם אף אחד מהנשים הללו. פשוט צפיתי והערצתי והשגתי שוטים טובים עם המצלמה. אני אוהב סרטים, אוהב הפקה ופשוט רציתי לנסות את החוויה הזאת. אני יודע איך לצלם סרטי פורנו, זה מטורף".

דייויס בן ה-38 זכור בעיקר מתקופתו בבוסטון, לה סייע לזכות באליפות ב-2008. שחקן העבר התמודד עם משקל עוד לאורך רוב קריירת ה-NBA שלו, שהחלה ב-2007 והגיע לסיומה ב-2015. שלוש שנים לאחר מכן נעצר על אחזקת סמים, וב-2021 נעצר פעם נוספת, בצוותא עם 18 שחקני NBA אחרים, לאחר שניסו לבצע הונאת ביטוח. בשנה שעברה נמצאו חלק מהשחקנים אשמים – ביניהם גם דייויס ואקס מכבי תל אביב וויל ביינום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי