הכי חתיך בליגה: הדוגמנית חשפה מי השחקן ש"נראה יותר טוב מכולם" ‎

ורוניקה רג'אק | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית המפורסמת, שמרעיפה אהבה על הכוכב בכל הזדמנות אפשרית, שיתפה את מי היא מעריצה יותר מכל וקבעה: "יש בו כל מה שאישה הייתה רוצה, אי אפשר להשוות אליו אחרים"

(גודל טקסט)

אחרי שטום בריידי הכריז שהוא ואשתו ב-13 שנים האחרונות ג'יזל בונדשן מתגרשים, קהל המעריצות שלו פשוט השתגע. ביניהן ניתן למצוא את הדוגמנית המפורסמת ורוניקה רג'אק, שחייבת את הקריירה שלה לקוורטרבק הענק: מאז שבריידי גרוש, רג'אק לא מפסיקה להביע כלפיו את אהבתה בכל הזדמנות אפשרית. הדבר עזר לפופולריות שלה לנסוק, וכיום עוקבים אחריה 6.7 מיליון איש, שנהנים מהתמונות הלוהטות שלה, ואנחנו הישראלים כמובן מתמוגגים משרשרת מגן הדוד הענקית שמעטרת את צווארה בכל תמונה ועושה לנו שירות נפלא.

בראיון שנתנה לערוץ היוטיוב "Only Stans" היא חשפה את האמת מאחורי ההערצה שלה לבריידי. המראיין סיפר לה שבכל חיפוש של השם שלה בגוגל, מיד מופיע שמו של שחקן הפוטבול המפורסם, ועל כך היא השיבה: "טום בריידי הוא השחקן האהוב עליי בפוטבול האמריקאי, אבל לא הדבר האהוב עליי באמריקה", חשפה בת ה-28 והוסיפה מה היא אוהבת בו: "אני פשוט אוהבת אותו. הוא כשרוני, ויש בו כל מה שאישה הייתה רוצה, אני חושבת. הוא חתיך, אי אפשר להשוות אליו אחרים". 

המסקנה של המראיין בסיום הייתה שזה "ברור שהאהדה של הסלובקית לבריידי קשורה גם לדמות ולקסם שלו על ומחוץ למגרש". מה הייתה אומרת על כך אירינה שייק? ומתי נזכה כבר לתמונה משותפת? אם זה היה תלוי בוורוניקה, כנראה שכבר מזמן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי