"בקרוב הוא יהיה כלומניק קירח ושמן": האקסית של כוכב הנבחרת זועמת

play
לורן גודמן | מסך, אינסטגרם
תקציר: אנגליה – ברזיל 1:0, שער ניצחון של אנדריק בבכורה 01:44

אחרי הבגידות הרבות וההצהרה שלו לתקשורת ("לשכב איתה - החלטה אידיוטית"), לורן גודמן עולה להתקפה באמצעות מקורביה ופותחת פה

(גודל טקסט)

זאת לא השנה של קייל ווקר. אחרי הבגידות באשתו, הילדים שהביא מחוץ לנישואים והחשיפה של פרצופו האמיתי, נבחרת אנגליה הפסידה 1:0 לברזיל בסוף השבוע האחרון. זה אמנם היה רק משחק ידידות, אבל האנגלים לא אוהבים להפסיד בשום מסגרת. לאחר הרגע המבאס על כר הדשא, הדרמות בחייו האישיים ממשיכות למלא את מדורי הרכילות ולהסעיר את הממלכה.

לורן גודמן, הפילגש של ווקר, החליטה לעלות הילוך ולתקוף אותו, כפי שדווח ב"סאן" האנגלי. בעקבות העובדה ששלושת בניו של ווקר הופיעו לצידו במשחק של שלושת האריות מול ברזיל בשבת האחרונה, גודמן, שהייתה כאמור המאהבת של הכדורגלן המפורסם, פתחה את הפה וסיפרה שהוא השתמש בילדים המשותפים שלהם (בן ובת נוספים) כדי להגן על עצמו בקרב המשפטי מולה.

חבר קרוב של האקסית ואם ילדיו בת ה-32 סיפר ל"סאן": "זו פשוט בושה לראות איך משתמשים בילדים בקרב בין מבוגרים. לורן מחקה אותו לנצח עם איך שהוא התנהג אליה וממש לא מוטרדת ממנו. היא אומרת שממש בקרוב הוא יהפוך להיות כלומניק, קירח ושמן".

כאמור, הבלאגן החל אחרי שהשקרים של ווקר נחשפו, ביניהם הבגידה באשתו, הילדים שהביא מחוץ לנישואים וההצהרה לתקשורת בנוגע לקשר שלו, "לשכה איתו זו היתה החלטה אידיוטית", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי