בליגה של הגדולים: הג'וב החדש והמרגש של שונית חמד

שונית חמד | צילום: אינסטגרם

תגידו מברוק לחצי השני של תומר חמד: אהבת נעוריו של החלוץ הירוק הצטרפה לשלל סלבס ולקחה חלק בקמפיין של מותג האופנה המוביל, רגע לפני חג הפסח

(גודל טקסט)

תגידו מברוק לחצי השני של תומר חמד, שחקנה של מכבי חיפה, שעשתה צעד נוסף מרגש בקריירה שלה. שונית חמד (36), אהבת נעוריו של החלוץ הירוק הצטרפה לנבחרת השגרירים המובילים שמורכבת ראשית מהפרזנטורים של רשת האופנה 'רנואר' ביניהם: אנה זק, יעל שלביה, ברק שמיר, טל מורד, ידין גלמן, ירדן הראל וכמובן, הזוג הנוצץ שנולד בעולם הכדורגל: מירן ומאור בוזגלו שמזוהים כבר שנים עם המותג.

שונית חמד ויתר חברי הקאסט | צילום: אינסטגרם
משמאל לימין: אנה זק, יעל שלביה, שונית חמד, ירדן הראל ומירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

אתמול (שלישי) הגיעה שונית לצילומי פרסומת מרגשת ביותר לכבוד קמפיין חג הפסח שכוללת את כל השמות הגדולים שהתכנסו יחד בווילה מטורפת. הלוקיישן כל כך מצא חן בעיניה של אשת הכדורגלן, שתייגה את בעלה וכתבה "חייבת איזו אתנחתא פה בנוף. מאמי תארוז לי את הבית!". הפרזנטורית החדשה קיבלה תפקיד חשוב בפרסומת כשחלקה סצנה יחד עם אנה זק ועזרה לה לתפוס אגרטל רגע לפני שנשבר על הרצפה.

שונית חמד | צילום: אינסטגרם
שונית חמד | צילום: אינסטגרם

על הג'וב החדש צפויה שונית לשלשל לכיסה כמה עשרות אלפי שקלים, כך שמאז החזרה לארץ והעבודה המרובה שלה ברשתות החברתיות- אפשר להגיד שזה בהחלט גם משתלם. אז עד שהליגה תחזור ונשוב כולנו לצפות בה מעודדת את הכדורגלן שלה ביציע הכבוד, בינתיים חפשו אותה בפרסומת החדשה של רנואר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי