אשת הכדורגלן הדהימה: לא אצא עם מישהו שמרוויח פחות מ-10 אלף יורו לחודש

אנה זובקובה | צילום: אינסטגרם

זוגתו של השחקן מצאה את עצמה במרכז תשומת הלב התקשורתית, זאת לאחר שהתבטאה בקשר לסכומים אותם היא דורשת שירוויח בעלה. "גולדיגרית" ו"שטחית" היו רק חלק מההערות שספגה ברשת

(גודל טקסט)

אמנם אנחנו הישראלים עדיין מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד הגדול של הנבחרת הלאומית, אבל כוכבה של שחטאר דונייצק, אולכסנדר זובקוב דווקא נמצא בשיאו אחרי שהצליח להעפיל לאליפות אירופה עם נבחרת אוקראינה. אחרי השמחה הלאומית של מדינה שלמה שחיה מציאות קשה כבר שנתיים והכרטיס ליורו רומם מעט את מצב רוחה, כעת עלתה לכותרות אשתו של זובקוב, שספגה ביקורת חריפה מהציבור בגלל הדברים שאמרה בכל הנוגע לכסף שהרוויח הכדורגלן שלה.

אשתו של הקשר ההתקפי, אנה זובקובה מצאה את עצמה באופן בלתי צפוי במרכז תשומת הלב לאחר המשחק, בגלל מה שאמרה בראיון לעיתון מקומי. הדוגמנית האוקראינית המפורסמת ידועה בכך שהיא מרבה להשמיע הצהרות מוגזמות בתקשורת, אבל נראה שהפעם היא הלכה רחוק מדי. אשת הכדורגלן הצהירה בפומבי שהיא לעולם לא תוכל להיות עם מישהו שמרוויח מעט כסף: "לעולם לא אוכל להיות עם גבר שלא מרוויח הרבה כסף או שיש לו משכורת נמוכה. איזו משכורת נורמלית לגבר שלי? המינימום שהייתי מוכנה לקבל זה 10,000 יורו", אמרה אנה וספגה ביקורת קשה. 

ברשתות החברתיות העוקבים השתגעו "מהשטחיות" של דבריה והצמידו לה את התואר "גולדיגרית". בנוסף לאמירה על "משכורת המינימום", אנה גם הודתה שהיא מוציאה סכום כסף גדול על בסיס חודשי, אבל היא לא דואגת. זה בגלל שכל ההוצאות האלה מכוסות על ידי זובקוב. "אני מוציאה לפחות 3,000 יורו בחודש על דברים שאני והילדה צריכות אבל אני לא קונה לעצמי שום דבר יקר כי בעלי דואג לזה". ולמרות כל זה, לפחות יש נקודה קטנה של אור כי החצי השני של האוקראיני חולמת להקים עסק ולהרוויח כסף בעצמה, מפני שהיא מאמינה "שרק כך תצליח להגשים את עצמה באמת". 

אנה וזובקוב התחילו לצאת ב-2017, וכעבור שנתיים התחתנו. נולדה להם גם בת לפני שלוש שנים שהפכה אותם להורים צעירים, כיום בני 27. לפני שפגשה את הקשר, הדוגמנית לשעבר לא חיה טוב ולא היה לה הרבה כסף, אבל כשהיא פגשה את שחקן שחטאר, חייה השתנו לחלוטין. זו הסיבה שאנשים רבים מתרעמים על שהראתה בפומבי את המותרות שבה היא חיה ומתפארת בכסף שיש לבעלה. הציבור באוקראינה מרבה לבקר אותה על כך ואומר לה שזה לא הכסף שהיא הרוויחה ושהיא חיה על חשבון בעלה, אז לפחות "שתעשה את זה בשקט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי