ויקטוריה מפרגנת, המעריצים בטירוף: "דייויד בקהאם הוא הדבר השווה ביותר על הפלאנטה"

דיוויד בקהאם | Jonathan Moscrop / Contributor

כשהוא נושק לגיל 50, כדורגלן העבר האגדי הציג לעולם פעם נוספת את הגוף החטוב אותו הוא מתחזק בקנאות. צפו בווידאו שגרם לאינטרנט להתפוצץ

(גודל טקסט)

דיוויד בקהאם הוא אחד הגברים הסקסיים והמושכים ביותר בעולם, על כך אין עוררין. בגיל 48, אגדת הכדורגל האנגלית נראה אפילו טוב יותר מאשר כשהגיע לריאל מדריד כשהיה רק ​​ילד. אפילו אשתו ויקטוריה בקהאם מפרגנת על כמה שהוא "לוהט" בפני עשרות מיליוני העוקבות והעוקבים שלה, שזוכים לקבל ממנה תמונות וסרטונים של בעלה החטוב חצי עירום. 

במקביל, שגרת הפעילות הגופנית המפרכת שבה הוא מטפח את גופו מדי יום, גורמת לכולם להזיל עליו ריר, במיוחד כשהוא משתף זאת בעצמו עם 87 מיליון העוקבים שלו. הסרטון האחרון שהבעלים של אינטר מיאמי שיתף עם העוקבים באינסטגרם צבר כבר יותר משמונה מיליון צפיות ואלפי תגובות מפרגנות. "הדבר השווה ביותר על הפלאנטה", כתבה לו עוקבת וזכתה לאלפי תגובות אוהדות בעצמה. בווידאו ניתן לראות את כדורגלן העבר עושה כפיפות בטן ללא חולצה.

מלבד כושרו הגופני, בקהאם גם מקפיד בצורה פנאטית על התזונה שלו. למעשה, במהלך הסרט התיעודי על חייו ששודר ב'נטפליקס', הוא מספר שבבית יש להם מקרר רק בשביל המרכיבים לסלט. קולטים? מקרר רק לירקות ולפירות, דרך גאונית לשמור על החיטוב. לשמחתו של בקס, גם אשתו, ויקטוריה, מלווה אותו באורח החיים הבריא וזה דבר שעוזר מאד לשמור על הגזרה. אין ספק שכשהם נושקים לגיל 50, הם אחד הזוגות הכי שווים בעולם. לא ככה? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי