אימפריה כלכלית: ההישג המרשים של מירן בוזגלו

play
מירן בוזגלו | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 31.3 16:39

אשתו של מאור בוזגלו הפכה לשם דבר בשנים האחרונות. בזמן שהיא קוטפת קמפיינים בקצב מסחרר ומככבת על שלטי חוצות, היא רשמה ציון דרך נאה מאוד באינסטגרם ועושה רושם שזו רק ההתחלה

(גודל טקסט)

בעידן הרשתות החברתיות, בו הטאלנטים הכי גדולים נמדדים על ידי מספר העוקבים ברשתות החברתיות, יש מישהי שפרצה לתודעה במגרשי הכדורגל ומאז הפכה להיות אימפריה כלכלית. בשקט ובצניעות המאפיינת אותה, מירן בוזגלו, אשת הכדורגלן לשעבר שנכנסה לחיינו כשבעלה מאור בוזגלו כבש את ליגת העל עוד בימים של הפועל באר שבע והרבה לפני 'הבוזגלוס', רושמת הישג אדיר.

הישג מרשים. בוזגלו | מסך אינסטגרם

עם הרבה עבודה ומחשבה, מירן הפכה ליוצרת תוכן מהאהובות ברשת בשנים האחרונות ועל כן הקהל הענק שיצרה לעצמה. אז תגידו לה מברוק, כי מיס בוזגלו פתח את השבוע עם בשורה מרשימה: היא חצתה את רף חצי מיליון העוקבים באינסטגרם. כדי לסבר את האוזן, בשנת 2016, כשבעלה היה הכוכב הגדול של הקבוצה מהדרום, למירן היו 12 אלף עוקבים בלבד.

מאז עברו הרבה מים בנהר. תוכנית הריאליטי המשפחתית של "יס" הפכה את כל בני המשפחה לכוכבים עם מאות אלפי עוקבים, כשמעל כולם מירן והיא לא עוצרת. היא קוטפת קמפיינים כמו פירות בפרדס, מככבת על שלטי חוצות, מנהלת אימפריה הכוללת תוכנית לאורח חיים בריא ומשנה הרגלים לאלפי נשים בישראל. בנוסף, היא מובילת טרנדים. בשבוע שעבר שיתפה את אתגר המטאטא שתוך שעות עשה רעש היסטרי ברשתות החברתיות. מברוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי