בזמן שהוא מסובך בליגת העל, ארוסתו שוברת שיאים ומעלה את מפלס החום

בן זוגה הבלם וקבוצתו נמצאים בדרך הבטוחה אל עבר ירידה לליגת הלאומית, אך היא קוטפת קמפיינים בארץ הקודש ומאוהבת בתל אביב

(גודל טקסט)

למרות היכולת הטובהבמחצית הראשונה, תחושות קשות בהפועל פ"ת אחרי התיקו מול הפועל חדרה שקירב את הקבוצה אל עבר חזרה לליגה הלאומית. הכחולים סופרים כבר חודשיים וחצי ללא ניצחון בליגה וברביעי הקרוב יפגשו את הפועל באר שבע ברבע גמר הגביע. ואיך אומרים? לגביע חוקים משלו, אך הפתח תקוואים יצטרכו להגיע במוכנות שיא למשחק הבא בליגה מול הפועל ת"א בבלומפילד. אם הקבוצה אכן תרד בסיום העונה ללאומית, כל השחקנים הזרים צפויים לעזוב, וזאת תהיה בשורה קשה במיוחד עבור אשתו של ניקו אנטוניץ'.

כזכור, הרכש האוסטרי של המועדון הגיע בינואר האחרון, וגם הוא ביחד עם כל השחקנים הבכירים בקבוצה – עדיין לא הצליח לעלות יחד עם הקבוצה על דרך המלך ולהבטיח את ההישארות בליגת העל. במקביל, החצי השני של אנטוניץ', בת הזוג היפייפיה שלו קטרינה רזניקובה, פורחת בארץ הקודש מאז הגעתה. ארוסתו של הבלם עובדת יפה מאוד מאז שנחתה בישראל וחתמה אצל לא אחר מרוברטו בן שושן, הסוכן של נועה קירל וזה שאחראי על החיבור עם דניאל פרץ, אותו הוא מייצג מחוץ לכר הדשא.

היופי האירופאי של קטרינה הפצצה תופס מעולה בישראל והיא מצטלמת להפקות אופנה וחיה את החיים התל אביביים בהם נראה שהיא לגמרי התאהבה. את אלפי העוקבים שלה היא משתפת מדי שבוע בהפקות אליהם היא מצטלמת במרכז ואפילו במדבר. הכדורגלן בן ה-32 הכיר את הפצצה האוסטרית דרך אפליקציית ההיכרויות המצליחה של הסלבס, "ריה", והם מתכננים את החתונה שלהם שעתידה להתרחש בקיץ הקרוב, בתקווה שפתח תקווה תישאר בליגה והם ימשיכו ליהנות מהחיים בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי