בתו המהממת של המאמן הישראלי חוגגת 18: "את הסיבה להאמין שיש טוב בעולם"

מאמן נבחרת ישראל היוצא, אלון חזן, ריגש כשבירך את איה לרגל היום החגיגי שלה: "הלב של הבית", כתב. ואיך עוקבים אחריה כמעט 1,200 איש למרות שהיא לא מעלה תמונות לפיד?

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נפרדה מאלון חזן ויוסי בניון שכשלו במשימה להעפיל ליורו 2024, ומי שצפוי להתמנות למאמן הלאומי הוא רן בן שמעון, שאמור לקבל את התפקיד בעקבות סירוב ברק בכר.

אחרי שסיים את תפקידו והוא בטח כבר החל לבחון אופציות חדשות, חזן בן ה-56 מקדיש את הזמן למשפחה והבוקר הוא התרגש מאוד לברך את בתו היפייפיה איה חזן לרגל יום הולדתה ה-18.

מזל טוב! | מסך אינסטגרם
הברכה המרגשת של אלון חזן | מסך אינסטגרם

האב הנרגש שיתף תמונה של בתו וריגש את העוקבים כשכתב: "חיים שלי, הלב של הבית חוגגת 18. אין מספיק מילים לתאר את האהבה אלייך. את הסיבה להאמין שיש עוד טוב בעולם".

לצד הכיתוב, חזן הוסיף שלל תמונות של בתו שכפי שאפשר לראות קיבלה מהוריה גנים סופר משובחים, בין היתר העלה תמונה משותפת שלו ושלה שבוודאי מלמד ומעידה כמה הם קרובים.

אגב, לאיה אחות גדולה בשם דניאל, שהתחתנה בקיץ האחרון באירוע מרגש במיוחד. 

איה מציינת את היום שלה בשנה בתמונת סלפי פשוטה בה כתבה מילה אחת: "18". היא כל כך יפה, שלמרות שאין לה אפילו תמונה אחת בפיד בעמוד האישי שלה, עדיין יש לה קרוב ל-1,200 עוקבים שחיים מסטורי לסטורי. ולמרות שגדלה אל תוך עולם הכדורגל, בתו של המאמן לא עוקבת אחרי אף כדורגלן אלא רק אחרי כמה נשים שמעניינות אותה כמו נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ' ומישל גרציג. נאחל לאיה יום הולדת שמח ועל הדרך גם גיוס קל ונעים. 

בתו של אלון חזן חוגגת 18 | מסך אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי