"יותר מדי טובה כדי להיות אמיתית": המעשה של אנטונלה שהטריף את האוהדים

אנטונלה רוקוזו | צילום: אינסטגרם

סרטון של ליאו מסי ואשתו עוצרים למעריצים בצד הכביש הפך לוויראלי וגרף מיליוני צפיות ברשתות החברתיות: "אנטונלה היא אשת הכדורגלן המושלמת בעולם"

(גודל טקסט)

סרטון של ליאו מסי ואנטונלה רוקוזו נוסעים יחד הפך ויראלי ברשתות החברתיות ביממה האחרונה בעיקר בזכותה של אשת הכדורגלן הארגנטינאית. כוכבה של אינטר מיאמי ואשתו נסעו ברחובות העיר האמריקאית וקלטו אוהדים נלהבים שהמתינו להם על הכביש. היא יכלה להמשיך לנסוע ולהתעלם, אבל אנטונלה שנהגה החליטה לעצור ולאפשר לאוהדים להצטלם עם בעלה המפורסם. 

רק נזכיר שאלוף העולם מצטלם, חותם, מצלם סרטונים, בכמויות יום יומיות כבר הרבה מאד שנים, וכל הזמן הזה אשתו מלווה אותו, ולמרות זאת לא נמאס לה. "מסי גדול! אני אוהבת אותך!" צעקה לו אחת האוהדות שחיכתה ואוהד נוסף שאל אם הוא יכול לחבק אותו ולהצטלם בזמן שאנטונלה מחייכת לה מהצד. "תודה ליאו אוהב אותך", אמר לו אותו אוהד ואילו האוהדת לא שכחה מי הייתה מאחורי ההגה ונרגשת צעקה לאנטונלה: "אנטו זה הכל בזכותך אין כמוך".

הסרטון הפך תוך כדי לוויראלי, זכה למאות אלפי שיתופים והעברות וצפו בו קרוב לארבעה מיליון עוקבים. באינסטגרם, העוקבים נמסים מאנטונלה שקיבלה תגובות סופר אוהדות על ההתנהלות האצילית והנעימה שלה, כל כך הרבה שנים לצידו של הפרעוש. "יותר מדי טובה כדי להיות אמיתית. אנטונלה את דוגמא ומופת לאישה", "תראו איך היא מפרגנת לו ומחייכת, אין אישה טובה כזאת", "אשת הכדורגלן המושלמת בעולם", "איזו אישה נחמדה, רואים שמסי הוא מי שהוא, צנוע ושקט הרבה בזכות הביטחון שאשתו נותנת לו". המדור מסכים עם כל מילה ומודה לעוקבים הנלהבים על סרטון פפרצי משובח.  

עוד באותו נושא: אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי