רונאלדו מאחוריו? לא תאמינו כמה כסף שילם גווארדיולה על פריט היוקרה

פפ גוארדיולה | צילום: אינסטגרם

בדומה לפנומן הפורטוגלי, גם מאמן מנצ'סטר סיטי מחזיק באמתחתו אוסף שעוני יוקרה עשיר במיוחד. אוהדים חדי אבחנה חשפו את שווי השעון אותו ענד ב-3:3 המופרע נגד ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות

(גודל טקסט)

אנחנו במדור עדיין לא הספקנו להירגע מהמשחק הפסיכי בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי במסגרת רבע גמר ליגת האלופות שהסתיים ב-3:3 מופרע, ומי שניצל את האירוע הענק בברנבראו על מנת "להשוויץ" ברכש החדש והנדיר שלו הוא פפ גווארדיולה, מאמן הסיטיזנס. הספרדי החליט שזו הזדמנות מצוינת לענוד את אחד ה"פיסים" המרשימים, וכמובן היקרים, שיש לו במגירת התכשיטים.

האוהדים חדי האבחנה לא יכלו שלא לשים לב לשעון המטורף שענד פפ בהתמודדות של קבוצתו מול הבלאנקוס. שעון של מותג העל ריצ'רד מייל, RM27-01 שהוא חלק מהקולקציה של רפאל נדאל. המותג ייצר בסך הכל 50 חתיכות כאלו ואחת מהן נרכשה כמובן ע"י המאמן הבכיר. כמה הוא שילם על התענוג אתם שואלים? השווי המקורי של השעון הוא 750 אלף יורו, אבל בשל שיבוץ היהלומים הנדירים, גווארדיולה שילם עליו קרוב ל-1.5 מיליון יורו.

למרות הסכום המוגזם, השעון הזה הוא רק חלק מהאוסף הענק שמחזיק הספרדי, שוודאי מזכיר לכם את כריסטיאנו רונאלדו, חובב שעוני יוקרה ידוע שגם "השכיב" מיליונים על תכשיטים. גם לספרדי וגם לפנומן הפורטוגלי יש אוסף שעוני רולקס, טיומף, ועוד, ואנחנו במדור מחכים כבר למשחק השני בשבוע הבא לראות איזה שעון יבחר הפעם לענוד מהאוסף המוגזם שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי