סאן מנחם מדבר על "הסיוט" הכי גדול שלו וחושף סודות מהבית שלא ידעתם

עדיין אין צפי לתאריך חזרה. סאן מנחם | מאור אלקסלסי

שחקן מכבי חיפה הגיע לפרגן לאשתו באירוע השקה חגיגי בתל אביב ושיתף במה שעובר עליו במהלך החודשים האחרונים. וגם: האם חבריו יכולים להדביק את הפער בטבלה ממכבי תל אביב, מה צופן עתידו ומהי חלוקת התפקידים בבית בינו לבין זוגתו? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

המשפיענית והמעצבת עמית פיליפ, אשתו של שחקן מכבי חיפה סאן מנחם, השיקה הבוקר (חמישי) קולקציה חדשה בשיתוף "רזילי" אליה הגיעו לפרגן משפיעניות ובלוגריות אופנה רבות באירוע שנערך בקפה דלאל בתל אביב. עמית סיפרה למדור: "אחרי כחצי שנה של עבודה אני נרגשת להוציא לאור את קולקציית האביב שלי המבוססת על לוקים נקיים וספורטיביים עם חברת 'רזילי', מקווה שתתחברו ותאהבו. זה עיצוב שלי מאפס". 

החצי השני שלה היה לצידה לאורך כל האירוע ופרגן: "גאווה ענקית. היא התחילה ממש מלמטה והגיעה לדבר הזה ואנחנו צופים לה עוד גדולות. אם התהפכו היוצרות? חד משמעית".

סאן מנחם ועמית פיליפ | צילום: אור גפן
סאן מנחם ועמית פיליפ | צילום: אור גפן

כשנשאל כמה זה קשה לא לעזור לקבוצה שלו בעונה כל כך קריטית, ענה מנחם ש"זה קושי מאוד גדול". לאשתו היה חשוב להוסיף ש"מרגישים בחסרונו" של סאן שהוסיף ואמר: "אפשר להגדיר את זה כסיוט מבחינת זה שאתה יושב ביציע, אתה רוצה לתרום, אתה רוצה לעזור אבל יש דרכים אחרות שבהן אני מצליח לתרום ולעזור".

על הפער של עשר הנקודות ממכבי תל אביב והאם קיים סיכוי עוד להדביק אותו, אמר מנחם: "ראיתי הכל בכדורגל, בוא נגיד שנהיה שם עד השנייה האחרונה". 

סאן מנחם | צילום: אור גפן
עמית פיליפ | צילום: אור גפן

הזוג החיפאי שמתגורר בתל אביב עדיין לא יודע איפה יחגוג את חג הפסח, אבל ידע היטב להגדיר את חלוקת התפקידים בבית. אשת הכדורגלן ענתה מיד: "אני עושה הכל, סאן זורק את הזבל ולוקח את אימרי בבוקר לגן, זה חשוב".

הכדורגלן לא הסכים עם הדברים של אשתו ואמר: "לא לא לא, היא חושבת שהיא עושה הכל ואני זה שעושה הכל. ברמה של פתאום היא יושבת על הספה ואני שוטף את הבית". עמית הגיבה על כך: "הוא לא עושה כלום, זה לא נכון". מנחם ביקש שתגיד את האמת ועמית חידדה: "פעם אחת זה קרה ומאז הוא רץ על זה". "זה קורה לעיתים רחוקות", הודה סאן בחיוך ואשתו סיכמה: "בוא נסכם שהתפקיד שלו זה להוריד את הזבל". שחקנה של חיפה חתם את דבריו במשפט הכי טוב שיכל לבחור: "לא נתווכח איתה". 

סאן מנחם ועמית פיליפ | צילום: אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי