"דרשו ממני להוריד את החזייה ולרדת על הברכיים": האקסית של הכוכב פותחת הכל

ארבלה דל בוסו | צילום: אינסטגרם

הזוי: זוגתו לשעבר של הכוכב נכנסה לכלא בעקבות "הפרת אמונים מחרידה", קיבלה איומים על חייה ונאלצה לחוות השפלות חוזרות במהלך תקופת המאסר שריצתה. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

לא בכל יום שומעים סיפור הזוי כמו זה של אשת הספורטאי לשעבר ארבלה דל בוסו, שחשפה שהיא קיבלה איומים על חייה בסכין בזמן שהיא בילתה בכלא. ארבלה, ששמה הוכתם והושמץ, היא זוגתו לשעבר של כוכב הרוגבי ג'וש ריינולדס ממנו זייפה הריון, ובמקביל נכלאה בפברואר האחרון מאחורי סורג ובריח ל-20 חודשים לאחר שהואשמה בסעיף של "הפרת אמונים מחרידה".

הצעירה הפרובוקטיבית עבדה כפקידת קבלה במרפאת מומחים, שם, בין ספטמבר 2019 לפברואר 2020, היא גנבה יותר מ-52 אלף דולר כשהורתה ללקוחות לשלם במזומן ולא בכרטיס אשראי. בעקבות כך, נעצרה על הונאה וגניבה ונכלאה לפני חודשיים. על פי ה"דיילי מייל", ארבלה כתבה מכתב חזרה הביתה, שם תיארה שהיא קיבלה איומים על חייה. היא כתבה: "איימו עלי שידקרו אותי בסכין. כשסיפרתי את הדברים בכלא, החיפושים שעשו עליי לא רק היו טראומטיים אלא גרמו לי להרגיש מחוללת כיוון שנאלצתי להסיר את הבגדים שלי מול שני שוטרים".

ארבלה המשיכה בתיאור: "נדרשתי להוריד את החזייה, לחשוף את השדיים ולהוריד את התחתונים עד הברכיים. ביקשו ממני להתכופף והרימו רגל אחת למעלה בכל פעם כדי לבדוק שלא הסתרתי משהו בפי הטבעת". אשת הספורטאי לשעבר, שגם עוסקת באגרוף בעצמה בחייה הרגילים, בילתה שלושה וחצי שבועות במרכז הכליאה לנשים סילברוואטר – אחד המקומות הקשים, משם הועברה למרכז הכליאה דילוניה, שם התחילו לה הסיוטים. 

היא אמורה להשתחרר מהכלא ביולי, ומקווה להמשיך בקריירת האגרוף שלה. ארבלה אמרה, בתצהיר לבית המשפט, שהיא הרגישה "שבורה, מובסת וחסרת אונים" לאחר שהפכה למטרה על ידי אסירות אחרות. "כל יום אני מרגישה חרדה ופחד לגבי איך אני אעבור את היום". חשבון האינסטגרם של האוסטרלית נשאר יתום מאז סוף ינואר, אז שיתפה את התמונה האחרונה שלה רגע לפני שנכנסה לכלא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי