התבלבל בין קטשופ לחריף: הרגע בו מריו באלוטלי כמעט נחנק למוות

מריו באלוטלי | צילום: אינסטגרם

"הוא התחיל לבכות ולהזיע כמו חמור": חברו לקבוצה לשעבר של החלוץ האיטלקי שיתף סיפור משעשע בו באלוטלי ביצע טעות מטופשת שכמעט וגרמה לו להיחנק. אביבית בר זוהר יודעת?

(גודל טקסט)

כמה סיפור הזויים עוד נוכל לשמוע מגזרתו של החלוץ האיטלקי מריו באלוטלי? מסתבר שאין לזה סוף. האקס של כוכבת הריאליטי הישראלית, אביבית בר זוהר, שסיפרה בעבר שתקף אותה לצד שלל שערוריות בהן לקח חלק, כמעט ו"נחנק למוות" בגלל טעות מצערת ומאוד מטופשת שעשה.

החלוץ לשעבר של ליברפול, מנצ'סטר סיטי ומילאן עשה טעות חמורה כשבלבל בין אריסה חריפה לבין קטשופ. כך סיפר חברו לשעבר לקבוצה מימיו במארסיי, פלוריאן טאובין, שאמר לסאן: "במהלך מחנה אימונים בהכנה לעונה ישבנו יחד באחת הארוחות. אדיל ראמי תמיד דאג שתהיה אריסה בארוחה כי הוא אהב חריף. באלוטלי הגיע, היה חדש במועדון ולא הכיר את הסידור הזה של האריסה שסידר השף של הקבוצה עבור ראמי. כמו איטלקי אמיתי, הוא רצה לתבל את הפסטה שלו בקטשופ- ולא חשב לרגע שמדובר באריסה".

שחקן ההתקפה המשיך לגולל את הסיפור המשעשע והוסיף: "כולנו מהצד אמרנו, וואו, הוא אוהב חריף הבחור, כי הוא לקח הרבה מזה. תוך חמש דקות הוא התחיל לבכות והזיע כמו חמור. כל השחקנים איחלו לו ברוך הבא למועדון. בכינו מצחוק – זה היה יוצא דופן, הוא כמעט נחנק הבחור". בן ה-33 כבר אולי שכח את התקרית המצערת, אבל הותיר חותם לנצח אצל חבריו לשעבר לקבוצה, שזוכרים את הרגע הזה עד היום. 

מריו באלוטלי, דמירספור | GettyImages, Ivan Romano

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי