"אני לא מזוכיסטית": אשת הכדורגלן חושפת הכל על הבגידה של בעלה

ג'ואנה סאנז | צילום: אינסטגרם

אחת מפרשות הבגידה הכי מפורסמות בעולם הכדורגל קיבלה לאחרונה תפנית בעלילה, כעת זוגתו של הכוכב משתפת מה הוביל אותה לקבל את ההחלטה המורכבת

(גודל טקסט)

ג'ואנה סאנז, אישרה באופן רשמי את החזרה שלה לדני אלבס, שלפני שלושה שבועות שוחרר ממאסר אחרי למעלה משנה, וזאת לאחר ששילם ערבות של מיליון יורו. אקס ברצלונה ששיחק בנבחרת ברזיל עד לרגע בו נכנס למעצר באשמת תקיפה מינית ואונס, הוא השחקן השני המעוטר ביותר בהיסטוריה של הכדורגל, עם 43 תארים בקריירה הבוגרת, אבל כל מה שהיה חשוב לו לפי איך שזה נראה- היה לא לאבד את אשתו אחרי הטעות החמורה שביצע.

ברגע שיצא מבית הסוהר, שיתפה הדוגמנית תמונה של ידה אוחזת בידו של בעלה ואם זה לא הספיק, אתמול השניים נצפו צועדים ברחבי ברצלונה חבוקים ונותנים ידיים כפי שפורסם במגזין 'Diez Minutos' שתפס את הרגע. הפגנת החיבה הפומבית הזו לא מותירה ספק שג'ואנה סלחה לאלבס, העומד בפני האשמות חמורות מאוד עם עונש מאסר פוטנציאלי של ארבע שנים וחצי בגין אותה התקרית במועדון הלילה בברצלונה אז תקף מינית צעירה בת 23.

התגובות שסאנז מקבלת באינסטגרם, כמובן, שנויות במחלוקת, וג'ואנה החליטה להודות לאלו שתמכו בה בתקופה הכי מאתגרת שחוותה בחייה. היא הגיבה לכך בסטורי שלה וכתבה: "תודה לכם. המחוות שלכם לאורך השנה האחרונה עודדו אותי להישאר פעילה במדיה החברתית למרות ההיבטים השליליים. אני לא מזוכיסטית. אוהבת אתכם", שיתפה. היא מתכוונת לעמוד לצד בעלה במהלך ההליכים המשפטיים הסוערים שמחכים לו ולמרות החומרה, היא מצאה את הדרך לסלוח לו.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי