"הפעם זה סופי": כוכב מכבי תל אביב ובת הזוג נפרדו ‎

play
נועה בן חמו | מסך, אינסטגרם
צפו: גבי קניקובסקי כבש ובישל, מכבי תל אביב דרסה 0:4 את הפועל חיפה 03:31

הדוגמנית אישרה בשיחה עם המדור כי היא והיהלום של מוליכת הטבלה פירקו את החבילה אחרי שנתיים סוערות שהחלו מהיכרות באינסטגרם

(גודל טקסט)

דור תורג'מן תפס את מקומו של ערן זהבי המורחק וכבש את שערו השמיני העונה בליגה בניצחון מכבי תל אביב 0:4 על הפועל חיפה, אך מסתבר שדווקא מחוץ לכר הדשא הגיעו בשורות פחות משמחות מכיוונו. הכדורגלן ובת הזוג שלו, נועה בן חמו, נפרדו. "הפעם זה סופי", הבהירה נועה בשיחה עם המדור ואישרה את סיום מערכת היחסים בין השניים.

כבר לא, תורג'מן ובן חמו בימים יפים יותר | צילום: פרטי

דור ונועה עדיין עוקבים זה אחר זו באינסטגרם, אך הפוסטים עם התמונות המשותפות נמחקו. ממש לאחרונה סיפרנו לכם על היפייפיה ששינתה את צבע שיערה והבהירה אותו עם גוונים תוצרת ידיו של מעצב השיער של נשות הכדורגלנים, אור אוחנה, לקראת הצעד החדש שלה בחיים. נועה בת ה-18, חתמה בסוכנות הדוגמנות של ירדן דדון, Gntx – והתחילה לדגמן ולהשתתף בכל מיני פרוייקטים מול המצלמה. תורג'מן היה הראשון לפרגן לה לכל פוסט, והיא הייתה הראשונה להגיע ליציע המשפחות לעודד אותו בכל משחק. 

היחסים עלו על שרטון, הזוג הצעיר החליט לפרק את החבילה ותורג'מן חזר לשוק הרווקים כשהוא בסך הכל בן 20. בחודש פברואר האחרון השניים ניצלו את החופשה שנתן רובי קים לשחקנים וטסו יחד לראות משחק של אינטר בסן סירו. למונדיאליטו נועה המריאה כל הדרך לארגנטינה עבור החלוץ, ובחודש הבא היו אמורים לחגוג שנתיים יחד אחרי זוגיות שהחלה מהיכרות באינסטגרם. האם זה באמת הסוף? מבטיחים לעדכן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי