סערה באנגליה: הכוכב השתכר ותקף שוטרים, ונורה בטייזר

שחקן נבחרת אנגליה בראגבי, בילי ווניפולה גדול המימדים, השתולל בבר. אחרי שהצוות והשוטרים לא הצליחו להשתלט עליו, לא נותרה ברירה אלא להשתמש באקדח הלם חשמלי

(גודל טקסט)

סערה גדולה באנגליה: שחקן נבחרת הראגבי בילי ווניפולה חושמל פעמיים באקדח טייזרעל ידי שוטרים בספרד, לפני שנעצר בשעה 4:30 בבוקר בסוף השבוע לאחר תקרית בבר במאיורקה.

המעצר אירע בבר Epic בפלמה לאחר ששחקן הראגבי האנגלי הוריד את חולצתו והחל לכאורה לאיים על לקוחות ועובדים בבקבוקים וכיסאות. לפי המשטרה הספרדית, ווניפולה הענק (1.91 מטר, כ-125 ק"ג) ניסה לתקוף קצין, ונורה בטייזר.

שחקן הראגבי בילי ווניפולה
איזה שוטר יכול להשתלט על דבר כזה כשהוא שיכור ומשתולל? ווניפולה | אימג'בנק GettyImages

לאחר מכן הוא נלקח לבית החולים סון אספאס הסמוך. דיווחים בעיתונים הראו קטעי וידאו שלו מובל מניידת משטרה לתחנת משטרה מקומית.

ווניפולה פרסם הודעה המאשרת את האירוע כשהוא מתנצל "על כל אי נוחות לכל המעורבים". הוא אמר: "אני יכול לאשר שהייתי מעורב באי הבנה מצערת כשעזבתי מועדון במיורקה ביום ראשון, שיצאה משליטה.

"בניגוד לדיווחים בתקשורת לא הייתה אלימות, לא ריב ולא איימתי על אף אחד בשום שלב, עם בקבוקים או כיסאות או כל דבר אחר. שילמתי קנס של 240 אירו.

"חקירת המשטרה הספרדית הסתיימה ואני טס בחזרה לבריטניה. ברור שאשתף פעולה עם החקירות ואתנצל ללא סייג על אי הנוחות לכל המעורבים".

מהמשטרה נמסר כי "האיש לא התנהג בהיגיון והתעמת עם שאר הלקוחות, וצוות האבטחה לא הצליח לרסן אותו או להוציאו מהמקום. המשטרה הוזעקה והשוטרים, כשראו את האיש, שהיה ללא חולצה ועשה תנועות בידיו, פינו את המקום.

שחקן הראגבי בילי ווניפולה משתולל בבר, לפני שחושמל באקדח טייזר
לפני שנעצר. ווניפולה, מתוך מצלמות האבטחה | צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

"אז הוא התעמת עם המשטרה וניסה לתקוף את השוטרים. השוטרים ניסו בכל עת לגרום לו להירגע, אך האיש לא הקשיב להיגיון. באותו רגע, האיש דחף וסטר לשוטר ושוטר שלף את אקדח ההלם החשמלי שלו וירה בפעם הראשונה למרות שהאקדח לא נפרק.

"לאחר מכן נורה קליע שני, שעשה את העבודה, ואז השוטרים קפצו עליו והמשיכו לשתק אותו ואזקו אותו, ולאחר מכן לקחו אותו לבית החולים והוא נעצר".

השחקן בן ה-31 רשם 75 הופעות במדי נבחרת אנגליה במהלך קריירה בינלאומית מוצלחת של 10 שנים. על פי דיווחים באנגליה, הוא נאבק באלכוהוליזם והיה נקי שנתיים, עד להשתכרות האחרונה בסןף השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי