"לא הצליח להוריד ממנה את הידיים": הכדורגלן המוכר בזוגיות עם זמרת מפורסמת

אריקה קוריאה | צילום: אינסטגרם

למרות העונה הבינונית שעוברת עליו בפן המקצועי, נדמה כי מחוץ לדשא הכוכב פורח- והפעם עם מערכת יחסים טרייה ומרגשת. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם כאן במדור על כוכבה של מנצ'סטר יונייטד, מרכוס רשפורד, הייתה כיוטיובר אנגלי רכש את הרולס רויס שלו, לאחר שעבר תאונה בספטמבר האחרון והתבדה. כמה שבועות חלפו מאז, וכעת שמו של החלוץ מככב בכותרות בהקשר הרומנטי. על פי פרסומים בממלכה, בן ה-26 "התאהב קשות" בזמרת הקולומביאנית אריקה קוריאה.

על פי ה'סאן' המקומי, רשפורד והזמרת הלוהטת נצפו צמודים ומחובקים בחדר VIP במועדון לילה מפורסם בלונדון אותו נצפו עוזבים יחד מדלת צדדית. מקור אמר לצהובון הבריטי: "לא משנה מה קורה על כר הדשא, מחוצה לו מרכוס מספק את הסחורה. הוא ואריקה נראים מאוהבים עד מעל הראש, הוא לא הצליח להוריד את הידיים ממנה. הפרסום הזה מגיע אחרי שהכדורגלן התאושש מהפרידה מארוסתו, לוסיה לואי.

השניים יצאו במשך עשור והמעריצים היו בטוחים שהוא איבד את "הקסם" שלו בעקבות הפרידה ממנה. כידוע, החלוץ נמצא בעיצומה של עונה שאולי היה מעדיף לשכוח. רשפורד לא מצליח לספק את היכולת ואת המספרים להם ציפו באולד טראפורד, מה שעורר ביקורת חריפה אצל רבים מאוהדי הקבוצה ואנשי תקשורת שציפו שהוא זה שינהיג את הקבוצה לעונה טובה יותר מהקודמות. אולי עכשיו, הזמרת הקולומביאנית תשפיע עליו לטובה והוא יחזור ללהטט על כר הדשא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי