עם גופיה שקופה לגמרי: וונדה איקרדי הכריזה שהיא פתחה חשבון אונליפאנס

וונדה איקרדי | צילום: אינסטגרם

זה היה רק עניין של זמן, וכעת אשת הכדורגלן הודיעה רשמית: פתחתי פרופיל בפלטפורמה למבוגרים בלבד. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הצעד הפרובוקטיבי של הכוכבת הארגנטינאית

(גודל טקסט)

יש שיאמרו שוונדה איקרדי היא אשת הכדורגלן הפרובוקטיבית בעולם, כאשר במהלך השנים היא בנתה לעצמה קהל עצום באינסטגרם עם למעלה מ-17 מיליון עוקבים אדוקים שנהנים מתמונות ותכנים רותחים. זה היה רק עניין של זמן עד שהחצי השני של מאורו איקרדי, חלוצה של גלאטסראיי, תחליט לעשות את זה רשמי ולפתוח חשבון בפלטפורמה למבוגרים בלבד. 

הסופרסטארית הכריזה בפני מיליוני העוקבים שלה שהיא מצטרפת לדיבספליי, פלטפורמה ליוצרי תוכן, ממש כמו אונליפאנס, שכוללת הרבה עירום. איקרדי, לבושה בגופיה לבנה שקופה, הכריזה על הדרך החדשה בחייה: "אני שמחה לבשר על חתימת החוזה שלי עם דיבספליי בתפוצה עולמית. מהיום תוכלו למצוא אותי גם שם בהפקות מאוד מושקעות", כתבה ושיתפה תמונה נוספת שלה לבושה באותה גופיה וללא חלק תחתון.

העוקבים המעריצים את אשת הכדורגלן הארגנטינאית הגיבו פה אחד: "תהיי בטוחה שנצטרף". אז מהיום, תוכן פרובוקטיבי אף יותר ממה שהיינו רגילים לקבל ממנה, יהיה ניתן למצוא בחשבון החדש שלה עליו היא צפויה להרוויח מיליונים. החלוץ בן השלושים לא הגיב לפרסומים של אשתו, אבל אחותה זאירה נארה דווקא כן. הפצצה הצעירה מוונדה בשנתיים, שיתפה אימוג'יז מופתעים והעוקבים לא הצליחו להישאר אדישים וכתבו לה: "את הבאה בתור אחרי אחותך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי