"כמו רונאלדו": הגיס של פריס הילטון ערך בכורה ככדורגלן בגיל 45

קורטני ראום נכנס בדקות הסיום והיה שותף למשחק הירידה של וילאברדנסה, קבוצה מהליגה השנייה בפורטוגל בה החל להשקיע. שחקני עבר ואוהדים זעמו על האמריקאי שגם השווה עצמו ל-CR7

(גודל טקסט)

לאמין ימאל ערך הופעת בכורה במדי ברצלונה בגיל 15, נערי פלא אחרים קיבלו לאחרונה הזדמנות בגיל 16, אבל מה תגידו על כדורגלן שעורך את הופעת הבכורה שלו בליגה מקצוענית בגיל 45?! זה מה שקרה אתמול (ראשון) בליגה השנייה בפורטוגל, במשחק הירידה של וילאברדנסה.

הקבוצה מהמקום האחרון אירחה את טורנסה בידיעה כי רק ניצחון יותיר לה סיכוי לשרוד בליגת המשנה, אבל היא פיגרה 1:0 ואז בדקה ה-86 ערך המאמן חילוף כפול והכניס בין היתר את קורטני ראום, אמריקאי בן 45 שהוא במקרה חבר של הבעלים הקנדי אדריאן ג'והנסון והפך לאחרונה לאחד המשקיעים החדשים, עם הבטחות לקחת את הקבוצה לצמרת הכדורגל הפורטוגלי. ראום מעולם לא שיחק כדורגל באופן מקצועני, אבל זה לא מנע ממנו כאמור להיכלל בסגל ולקחת חלק בדקות האחרונות של משחק הירידה, אל מול הקהל הזועם.

אם השם נשמע מוכר, ראום הוא אחיו של הדי.ג'יי והיזם קרטר ראום, שהתחתן ב-2021 עם כוכבת הריאליטי פריס הילטון, בעצמה מולטי-מיליונרית ובת למשפחה המחזיקה ברשת בתי המלון העולמית "הילטון".

עוד לפני המשחק טען ראום כי הוא יכול לתרום מניסיונו לקבוצה ואף העז להשוות את עצמו לכריסטיאנו רונאלדו. "אני מנסה לשמור על כושר טוב", אמר. "רונאלדו כמעט בגילי. הייתי מהיר יותר כשהייתי צעיר, אבל אני עדיין יכול להתחרות ולתרום. אני מתכונן לשחק, אני מרגיש חזק יותר מיום ליום".

ברשתות החברתיות פרסם ראום סרטון שלו מהאימון וכתב: "השמועות נכונות. אני נכנס לעידן ריאן ריינולדס וטד לאסו עם טוויסט ועורך את הופעת הבכורה שלי כמקצוען (כנראה המבוגר ביותר שעושה את זה ברמה הזו)".

קורטני ראום (משמאל) באירוע עם אחיו קרטר ראום (מימין) ורעייתו פריס הילטון
פריס הילטון עם הבעל קרטר ראום מימינה, הגיס קורטני ראום בקצה השמאלי | אימג'בנק GettyImages, Presley Ann

קרלוס לומבה, שחקן וילאברדנסה לשעבר, הגיב: "כשחקן עבר של המועדון, עצוב לי מאוד לראות עד כמה מגוחך הכדורגל הפך להיות. זה חוסר כבוד כלפי כדורגלנים שיש להם איכויות ונלחמים מדי יום כדי לקבל הזדמנות. זו לא אשמתך, אלא אשמת אלה שאפשרו לך לעשות שטויות כאלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי