עם שכר זעום: "הספורטאית הסקסית בעולם" העפילה לאולימפיאדה

אליסה שמידט השיגה את הקריטריון בריצת 4X400 ותייצג את גרמניה בפריז 2024. לאחרונה חשפה הכוכב הוויראלית (למעלה מ-5 מיליון עוקבים באינסטגרם) את השכר הזעום שהיא מרוויחה כספורטאית

(גודל טקסט)

אליסה שמידט זכתה לפני מספר שנים לכינוי "הספורטאית הסקסית בעולם", ומי שעדיין לא מכיר אותה יזכה לעשות זאת באולימפיאדה הקרובה אליה העפילה השבוע.

שמידט הגרמניה הצליחה להשיג את הקריטריון ביחד עם חבריה וחברותיה לריצת 4X400 מעורבת, לאחר שכשלה בניסיון להשיג את הכרטיס גם לריצת השליחות. כך או כך, זו אמורה להיות ההופעה האולימפית הראשונה שלה, לאחר שאמנם נסעה עם המשלחת הגרמנית לטוקיו 2020, אך לא זכתה לקחת בה חלק.

"העונה האולימפית החלה רשמית", כתבה ברשתות החברתיות שלה, שם הפכה לכוכבת של ממש עם חמישה מיליון עוקבים באינסטגרם ושני מיליון עוקבים בטיקטוק.

על אף ההצלחה הזו, מוקדם יותר השנה חשפה שמידט שהיא מקבלת מההתאחדות הגרמנית שכר חודשי צנוע למדי של 700 יורו בחודש בלבד, ואת רוב הכסף שלה היא עושה מפרסומות והסכמי חסויות. "קיבלתי הצעה ממותג מוכר, אבל לא הרגשתי בנוח לפרסם אותו ב-100 אחוז", אמרה ל"בילד". "זה לא כזה פשוט לרוב האתלטים הגרמנים להתפרנס אך ורק מספורט. אישית, לא יכולתי לחיות על הסכומים האלה, כי צריך הרבה פעמים לשלם גם על נסיעות ומלונות. לרובנו יש עבודות מהצד".

בעבר נשאלה האם האינסטגרם פתח לה הרבה דלתות, והשיבה: "פעם אינסטגרם לא היה דבר כל כך פופולרי, שאיפשר למצוא עבודה והכנסה, וזה לא שהתאמצתי לרדוף אחרי עוקבים, זה פשוט קרה. פשוט נהניתי להעלות תמונות, אבל מעולם לא חשבתי שאוכל לעשות מזה כסף. אבל מה שעזר לי זה גם ההצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי