זוגתו של הכדורגלן: "למרות שאתה מעולה במיטה, אנחנו לא יכולים להיות ביחד"

בסטורי שהעלתה לרשתות החברתיות, ארוסתו של הכדורגלן המפורסם ניסתה "להטריל" את העוקבים על ידי אמירות ציניות בעקבות ההצקות שהשניים חווים: "אנחנו לא יכולים להיות ביחד, אתה גם מעולה במיטה וגם עשיר"

(גודל טקסט)

לארסנל הלוהטת יש עדיין סיכוי לזכות באליפות בעונה מרתקת במיוחד בפריימרליג, ולצד זה גם מחוץ לכר הדשא אחד השחקנים של מועדון הפאר מספק לנו עניין רב. קת'רין הארדינג, ארוסתו של ג'ורג'יניו נכנסה בשונאים של בן הזוג שלה בפוסט ארוך שכתבה הכולל וידאו ששיתפה את 52.2 אלף העוקבים שלה באינסטגרם. הקשר רגיל לביקורות קשות מאז שעשה את המעבר מצ'לסי ליריבה העירונית, כאשר פעם החצי השני שלו החליטה להתייחס.

קת'רין הארדינג וז'ורז'יניו | צילום: אינסטגרם

הזמרת, שנוהגת לשתף לא מעט מחייהם הפרטיים בתוכנית הריאליטי האנגלית "נשואה למשחק", סיפרה על "הטרולים" שמציקים לשניהם ברשתות החברתיות בלי סוף. קת'רין שיתפה איך הרגישה אחרי הסרטון האחרון ששיתפה ברשתות החברתיות שלה ושל האיטלקי: "לכל השונאים והקנאים שביניכם, האם ראיתם את הארוס שלי ועד כמה הוא יפה מבפנים ומבחוץ?? חתיך זה בלשון המעטה, אנחנו יכולים כל היום להיות יחד ולצחוק. יש לו אנרגיה משוגעת וטובה ונחשו מה? הוא גם עשיר. כנראה שזכיתי בלוטו". 

"אולי יום אחד תזכו כמוני, עד אז תמשיכו לכתוב את התגובות העצובות שלכם", המשיכה אשת הכדורגלן. לאחר מכן, היא פרסמה סטורי של שניהם נוסעים ברכב ואמרה לכדורגלן שלה: "שמע, למרות שאתה מעולה במיטה, אנחנו לא יכולים להיות יחד בגלל שאתה עשיר מדי". היא כמובן התלוצצה ואמרה זאת כבדיחה, אבל הצליחה להלחיץ אותו ולרגע אחד הכדורגלן היה בטוח שהיא רצינית. להתמודד עם חוש הומור תמיד תהיה הבחירה הטובה ביותר, וטוב לדעת שהאיטלקי טוב גם במיטה לפחות כמו שהוא במגרש… 

קת'רין הארדינג וז'ורז'יניו | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי