שכבה עם כדורגלן העל – וחטפה מאשתו: "היא שלחה לי הודעות מתעללות"

כשנתיים לאחר שקיימה "סקס סוער" עם כדורגלן צ'לסי ברכב ואף ניהלה איתו רומן, פאולה סאולינו סיפרה כי אשתו של השחקן יצרה קשר: "התאהבתי בו וזו הייתה הטעות. הבעיה לא בי, אלא בבן הזוג שלך"

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על פאולה סאולינו, הייתה כשכוכבת האונליפאנס הבטיחה למיליוני העוקבים שאם נאפולי, הקבוצה שהיא אוהדת מאז שהייתה ילדה, תזכה בליגת האלופות ב-2023, היא תדאג לאוטובוס עם נשים חשופות חזה שייסע לכבוד השחקנים בכל העיר כידוע, בסוף מנצ'סטר יטי הניפה את הגביע עם האוזניים הגדולות, אבל היא הצליחה לעלות פעם נוספת לכותרות בעקבות שערורייה עם כוכב פריימרליג.

האיטלקייה בת ה-34 שכבה עם שחקן צ'לסי מאחורי הגב של בת הזוג שלו לפני פחות משנתיים. הוא נחשב לאחד מהכוכבים הכי מוכרים בפריימרליג והיא טענה בזמנו שניהל איתה רומן והשאיר אותה "מושפלת ומנוצלת". פאולה סיפרה ביולי 2022 בראיון בלעדי לדיילי סטאר כי הם הכירו במסיבה בווילה שם עשו סקס "סוער" ברכב והמשיכו לאחר מכן להיפגש במלונות ובמסעדות. אשתו של הכדורגלן אמנם סלחה לו, אבל ממש עכשיו, כשנתיים אחרי המקרה, חשפה האיטלקייה את ההודעות שהיא קיבלה ממנה.

"היא שלחה לי הודעות מתעללות אחרי הרומן שלי עם בעלה", סיפרה כוכבת האונליפאנס. "הבעיה היא לא בי, אלא בבן הזוג שלך. היא הייתה שמחה אולי לדעת שבכל פעם שהחבר שלה היה רוצה לבגוד בה, הוא היה מזמין נערות ליווי, כך הוא סיפר לי. אני התאהבתי בו, זאת הייתה טעות ולא הגיע לי לספוג את היחס הזה, לא ממנו ובטח שלא ממנה". הוסיפה. סאוליניו התפרסמה בשנת 2017 כאשר השיקה מופע סקס אונליין בכיכובה, על מנת להודות לגברים שהצביעו "לא" על הגבלות בתכני פורנו במסגרת משאל עם שנערך באיטליה.

אחרי ש"עינגה" בזכות הסרטונים שפירסמה את 19 מיליון המצביעים, הדוגמנית הפרובוקטיבית הצהירה שהיא שכבה עם כ-700 אנשים שונים במשך בסך הכל שלושה חודשים. מאז היא מתחזקת חשבון אינסטגרם עם רבע מיליון עוקבים שנהנים מתמונות חושפניות והרבה כדורגל איטלקי. שמו של הכדורגלן לא נחשף עד היום במסגרת המגבלות של צו איסור פרסום וחוק הגנת הפרטיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי