הכי רחוק שאפשר: הכדורגלן הבכיר רוצה "לברוח" לסעודיה בגלל המאהבת שלו

לורין גודמן | צילום: אינסטגרם

לאחר שבגד באשתו והביא שני ילדים עם אישה אחרת, הכדורגלן המפורסם שוקל לבצע שינוי משמעותי בקריירה: "היא ממררת לו את החיים, הוא מעדיף להתרחק ממנה"

(גודל טקסט)

בחודש ינואר האחרון סיפרנו לכם על קייל ווקר, כוכבה של מנצ'סטר סיטי, שהודה בראיון ל"סאן" שעשה "בחירות אידיוט והחלטות אידיוטיות" כאשר בגד באשתו אנני קילנר והביא שני ילדים עם אישה אחרת, הדוגמנית לורין גודמן. המגן בן ה-33 סיפר באותו הראיון כי כדי לחמוק מהתקשורת, היה קרוב מאוד לעבור לבאיירן מינכן, אבל התחרט אחרי שהבין שלא רוצה לעזוב את משפחתו באנגליה.

מאז, דברים השתנו ומסתמן שיש מצב שווקר יהיה השם הגדול הבא שאולי יעשה את המעבר לערב הסעודית. עכשיו הצהובון הבריטי מפרסם שהכדורגלן שוקל לעבור ביחד עם משפחתו הרחק מהפרמיירליג. אמנם הוא חתם על חוזה חדש בקיץ שעבר עד ל-2026, אבל שיחות עם חברו לקבוצה לשעבר ריאד מחרז שמשחק באל אהלי ג'דה בליגת העל הסעודית, גרמו לו לשקול את האופציה לעזוב לסעודיה ולקחת איתו את אנני והילדים. 

"קייל חושב על העתיד שלו אחרי הפרמיירליג וחושב שמעבר לסעודיה יכול להיות מושלם עבורו ועבור משפחתו כשהוא יסיים פה", סיפר מקור לסאן והוסיף: "הוא דיבר עם ריאד על מועדוני הכדורגל שיש שם ושאל אותו לגבי אורח החיים שם. ברור שהוא מאוד שונה ממה שהוא רגיל באנגליה, אבל לורין ממררת לו את החיים והוא היה מעדיף להתרחק". השיחה עם חברו האלג'יראי-צרפתי "פתחה את עיניו" של ווקר שגם יכול לשדרג את השכר שלו משמעותית אם יבחר לשחק במזרח התיכון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי