זהירות, רותח: בתו של כוכב העבר הישראלי הצטלמה ללא חלק עליון ‎

סאן מזרחי | צילום: אינסטגרם

בתו של כדורגלן העבר שיתפה את אלפי העוקבים שלה בתמונות לוהטות במיוחד והצטרפה למועדון ה"ללא חזייה", בדיוק כמו כמה מדוגמניות העל הכי גדולות בתבל

(גודל טקסט)

בתו של כדורגלן העבר, כוכב ליגת העל אלון מזרחי, מככבת במדורינו בשנתיים האחרונות בתדירות גבוהה מאז פרצה בסערה לעולם הדוגמנות. הפעם האחרונה בה סיפרנו לכם על סאן מזרחי (25), הייתה כשהשתתפה בקמפיין האביב של רשת האופנה הענקית ZARA כשהפוסט ששיתף המותג הספרדי בפני 61.6 מיליון העוקבים גרם לסערה ברשתות החברתיות מעצם היותה יהודייה ישראלית.

מאז, היא ממשיכה לעבוד סביב השעון והיום (חמישי) שיתפה את אלפי העוקבים שלה באינסטגרם בתמונות לוהטות במיוחד בהן היא מצולמת ללא חלק עליון. סאן הפצצה הצטלמה למותג היוקרה האהוב במיוחד על שחקני הכדורגל ונשותיהם "גוצ'י", ועל סט הצילומים נתבקשה לוותר על חלק עליון. חלק ממה שהמקצוע דורש ולטובת האומנות, תשאלו רבות וטובות לפניה כמו דוגמנית העל והאקסית של רונאלדו, אירינה שייק והנוכחית של מארק ברטרה, ג'סיקה גואיצ'ה שהצטלמו בעירום מלא ואף חברות במועדון "ללא חזייה".

סאן מזרחי ללא חלק עליון | צילום: אינסטגרם

אך מזרחי הצעירה דווקא מעדיפה להתלבש יותר צנוע בחיי היום יום שלה, ואת הצילומים הנועזים משאירה לסט הצילומים כמו מקצוענית אמיתית. היופי הישראלי שלה עוזר לה לקטוף קמפיינים בצרורות ורשימת המותגים להם דיגמנה הולכת וגדלה מחודש לחודש. במיוחד בתקופה הקשה שבה אנחנו מצויים, ישראל במלחמה, הפגנות פרו פלסטינאיות ואנטישמיות בכל העולם- סאן ללא ספק משמשת כשגרירה מושלמת למדינת ישראל ולעם היהודי. 

סאן מזרחי | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי