חצתה את הגבול: מה עשתה וונדה איקרדי שהעמיד בסכנה את חשבון האינסטגרם שלה?

וונדה איקרדי | צילום: אינסטגרם

אשת הכדורגלן הסתבכה כששיתפה תמונת עירום ברשת החברתית הפופולרית, וכעת היא עלולה לאבד את המשתמש שלה אחריו עוקבים מיליונים. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אפשר כבר לומר שבאופן רשמי הבלאגן החל. וונדה איקרדי עברה שנה מאוד לא פשוטה כשהתמודדה עם מחלת הסרטן, מה שגרם לה "לשקט תעשייתי", כזה שאנחנו לא רגילים לראות ממנה. תודה לאל היא התאוששה והחלימה כיאה לאישה החזקה והלביאה שהיא, וכפי שסיפרנו לכם בשבוע שעבר, החליטה לפתוח חשבון בפלטפורמה למבוגרים בלבד- 'דיבספליי' פלטפורמה ליוצרי תוכן, בדיוק כמו אונליפאנס, שכוללת הרבה עירום. 

העניינים החלו להסתבך כאשר החצי השני של מאורו איקרדי החליטה אתמול (ראשון) "לטפטף" חלק מהתכנים הסופר פרובוקטיביים שלה לאינסטגרם, שם צברה לעצמה קהל של למעלה מ-17 מיליון עוקבים. "יום ראשון שימו את הטלפונים על מצב טיסה", כתבה אשת הכדורגלן על גבי תמונה שלה שוכבת על הבטן לבושה בג'ינס, השדיים שלה חשופים לגמרי וקעקוע של מטוס מתחתיהם מבצבץ. 

הבעיה: באינסטגרם אסור לשתף עירום, ובכך מסתכנת הארגנטינאית בת ה-37 בחסימת החשבון שלה אחריו עוקבים מיליונים. בינתיים זה עוד לא קרה, וונדה ממשיכה "למתוח את החבל" כפי שהגיבו לה מאות אלפים על הפוסט החושפני ששבר את הרשת והפך ויראלי בין לילה. זוכרים שהיא והחלוץ הארגנטינאי עלו לכותרות בכל שני וחמישי בעקבות פרשת הבגידה שלו בה? כל זה נשאר זיכרון רחוק, והיום חלוצה של גלאטסראיי מרים ומפרגן לאישה שלו בכל הזדמנות כולל לחשבון שלה ב'דיבספליי'. 

עוד באותו נושא: וונדה איקרדי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי