מאמא מיה: הישבן של האיטלקייה המפורסמת שבר את הרשת

קלאודיה רומני | צילום: אינסטגרם

שופטת הכדורגל שהפכה לסנסציה הצליחה לגרום למיליוני המעריצים שלה להזיל ריר פעם נוספת: "עזבו אתכם פיצה ופסטה, היא הדבר הכי טוב שיצא מהמדינה הזאת"

(גודל טקסט)

אחרי שקטפה את התואר "שופטת הכדורגל הכי לוהטת באירופה" ולאחר מכן "הכי סקסית בעולם", קלאודיה רומני הצליחה לשבור את הרשתות החברתיות. האיטלקייה בעלת 1.3 מיליון העוקבים באינסטגרם שברה את הרשת עם פוסט בו היא מצולמת עם חולצת משחק קטנה וחוטיני זעיר שמציג ישבן מושלם. "עזבו אתכם פיצה ופסטה, קלאודי היא הדבר הכי טוב שיצא מאיטליה", הגיב אחד העוקבים הנלהבים על התמונה שגרמה לסערה. 

תאמינו או לא, השופטת הלוהטת כבר בת 42, אבל נראית לפחות 20 שנה צעירה יותר בזכות הגנים האיטלקיים המשובחים שלה. הדוגמנית נכנסה לתחום האופנה מיד אחרי שסיימה את לימודי התיכון, אך זנחה את קריירת הדוגמנות לתקופה כדי להגשים את "ההזדמנות שלא ניתן לעמוד בפניה" של להפוך לשופטת כדורגל בליגה הבכירה באיטליה, סריה A. 

היא הספיקה לככב תוך כדי על שערים כמו GQ, קוסמופוליטן, והזכור ביותר: השער שלה בפלייבוי, אך ב-2014 החליטה לתלות את העקבים ולעלות על נעלי פקקים ומאז אין כדורגלן שהצליח להישאר אדיש אליה. בכל זאת, לא בכל יום פוגשים שופטת כל כך יפה עם קהל מעריצים כזה גדול. כיום, היא מתגוררת במיאמי שם היא מדגמנת ועובדת סביב השעון אבל הלב שלה מתגעגע לאיטלקים ולקריירת השיפוט שלה. ואם תהיתם לעצמכם את מי היא אוהדת, התשובה היא חד משמעית מילאן. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי