רגע לפני האליפות: ערן זהבי ומשפחתו כבר החלו בחגיגות

ערן זהבי לצד אבי זהבי | צילום: אינסטגרם

בזמן שמכבי תל אביב והקפטן שלה קרובים מתמיד לאליפות ראשונה לאחר שלוש שנות בצורת, אחייניתו של הכוכב ציינה בת מצווה באירוע מפואר ונוצץ במיוחד. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 0:1 על מכבי חיפה ביום שבת האחרון, מכבי ת"א יכולה לזכות באליפות מול הפועל ב"ש, אותה תארח בבלומפילד במוצאי שבת ב-20:30. עוד לפני שרובי קין אמר על ערן זהבי "שאם הרגליים שלך מאפשרות לך, תמשיך לשחק", ומתכנן לפתוח איתו במשחק המכריע, החלוץ המרכזי של הצהובים הגיע לחגוג עם בני משפחתו וחבריו הקרובים את בת המצווה של האחיינית הבכורה שלו, אור, בתו של אחיו הגדול, אבי זהבי ואשתו שני.

החגיגה המפוארת של כלת השמחה התקיימה באולמי בית על הים ביפו, לשם הגיעו רבים וטובים כדי לשמח את המשפחה המפורסמת, כולל ערן ושי, ושלל שחקני כדורגל דוגמת יונתן כהן ואשתו רוני, ועידן ומאי ורד. האירוע תוכנן עד לפרטים הקטנים, מהעיצוב, ועד לתפריט וכמובן להופעה של רן שפיר, וניר בנילוש. זהבי, שי שלו ושלושת ילדיהם שמחו ורקדו ברחבה, מה שהרגיש כמו חזרה גנרלית לקראת מה שהולך לקרות בעוד יומיים, רק עם צלחת כסופה ביד.

מתוך הסטורי של אבי זהבי | צילום: אינסטגרם
ערן זהבי לצד אשתו שי זהבי | צילום: אינסטגרם

גיסתו של זהבי, שני, לבשה שמלת לבנה בעיצובה של אוריה עזרן שלא הייתה מביישת כלה ביום חתונתה כפי שכתב זהבי בסטורי שלו אחריו עוקבים למעלה מ-426 אלף איש. על האיפור והשיער של מיס זהבי היה אחראי מתן אלקובי והשיא של הערב הגיע כאשר כלת השמחה עלתה לנאמבר מטורף בו רקדה בליווי רקדניות וגרמה לכל האורחים שהגיעו לשמוח איתה להרגיש על במת האירוויזיון. "אני יודע מה אתם חושבים, זו לא הייתה החתונה השנייה שלנו", כתב אבי בחשבון האינסטגרם שלו והוסיף: "זאת הייתה בת מצווה. וזאת בתמונה היא לא הילדה שחוגגת, היא האמא", אמר על גבי תמונה שלו ושל אשתו. ומה יהיה בחתונה אתם שואלים? סומכים על שני זהבי שתתכנן לה אירוע מהסרטים בדיוק כפי שהיא אוהבת. שיהיה במזל.

אבי זהבי מפרגן לאשתו שני | צילום: אינסטגרם
סטורי | צילום: אינסטגרם
עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי