זוגתו של אקס מכבי תל אביב הדהימה: כך הייתי נראית בעבר

זוהר הרוש | צילום: אינסטגרם

ארוסתו של הכדורגלן חשפה בסוף השבוע האחרון כי ביצעה שינוי מטורף בגופה בשמונת החודשים האחרונים, שיתפה סדרת תמונות שהמחישו את המהפך והבהירה: כדי להשיג תוצאות, צריך לעבוד קשה

(גודל טקסט)

אם גם אתם נמנים בין העוקבים של זוהר הרוש, ארוסתו של שחר פיבן, זה לא חדש לכם שהיא נראית כמו דוגמנית שיצאה "מקטלוג". החצי השני של אקס מכבי תל אביב משתפת תמונות בביקיני שגורמות למדור ולאלפי העוקבים שלה להחסיר פעימה בכל פעם מחדש. אבל מסתבר שלא תמיד נראתה כך, כפי שחשפה בסוף השבוע האחרון בפני העוקבים באינסטגרם.

זוהר הרוש | צילום: אינסטגרם
זוהר הרוש | צילום: אינסטגרם

זוהר, מדריכה לפילאטיס שעובדת שעות נוספות בחדר הכושר, שיתפה סדרת תמונות בהן היא מציגה את השינוי המטורף שחל בגופה בחודשים האחרונים. "בספטמבר האחרון שקלתי  49-50 ק"ג, חטובה אבל בלי הרבה מסת שריר ונראית עייפה וחולה", כתבה אשת הכדורגלן על גבי תמונה שלה מחופשה בדובאי עם פיבן. לאחר מכן שיתפה תמונה נוספת אחרי השינוי והסבירה: "תמונה שלי מיום שישי האחרון, שמונה חודשים אחרי, שוקלת 54 ק"ג". 

זוהר פירטה איך עשתה את השינוי המשמעותי בגופה: "עליתי במסת שריר ונשארתי חטובה במקומות שרציתי בלי לעלות בשומן. נטו שריר בלי להראות "גברית"". איך היא הגיעה לגוף המושלם? תזונה ואימוני כוח ללא קיצורי דרך! רק אתמול הוכיחה פעם נוספת עד כמה היא מושלמת כשהצטלמה בביקיני דמוי פרפר בחוף הים. אז אם ראיתם ואהבתם, תדעו שגם מחוץ לכר הדשא כדי להשיג תוצאות- צריך לעבוד קשה. תשאלו את זוהר. 

זוהר הרוש | צילום: אינסטגרם
זוהר הרוש | צילום: אינסטגרם
זוהר הרוש ושחר פיבן | צילום: אינסטגרם
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי