כוכב נבחרת ישראל התארס בגיל 22: "אני עדיין בהלם, זה היה מטורף!"

play
בר רשתי | אינסטגרם
ריאיון עם מגן מכבי חיפה לשעבר, סאן מנחם ואשתו עמית, בתכנית "מחוץ לקווים" 22:03

אחרי ארבע שנות זוגיות, ליאל עבדה הצליח להפתיע בענק את זוגתו על גג של מלון עם הפקה סופר מושקעת: "הוא לא הפסיק 'לשקר' לי", סיפרה בר הנרגשת למדור אחרי שבקושי הצליחה להירדם בלילה מרוב התרגשות

(גודל טקסט)

אחרי פרידות חוזרות ונשנות, כוכב שארלוט ונבחרת ישראל, ליאל עבדה, החליט לשאת את הברבי שלו לאישה לנצח. בזמן שכולנו מחכים לדעת אם ישחררו את הכוכב הצעיר לאולימפיאדה ונראה שהכיוון חיובי – אקס סלטיק הצליח "לעבוד" על בת זוגו בענק, שלושה ימים לפני שהם חוגגים ארבע שנים ביחד. החלוץ כרע ברך ועשה את זה בהפתעה מוחלטת. "זה היה מטורף, ההצעה הייתה על גג של מלון. אמר לי שהולכים לחגוג לאחד החברים שלנו יום הולדת", שיתפה בר את המדור ברגע המרגש.

ליאל ובר ברגע המרגש | מסך אינסטגרם

בגיל 22, הכדורגלן הספיק כבר לעבור מספר תחנות בקריירה ועכשיו גם לכרוע ברך ולהפוך את הברבי שלו למאורסת הכי מאושרת בארצות הברית. עבדה בחר למסד את הקשר ושם טבעת מושקעת במיוחד על האצבע של בת הזוג שלו וגם הצליח לקלוע בול לטעם שלה. "ליאל הצליח להפתיע אותי ממש. הוא לא הפסיק 'לשקר' לי כל החודש. ידעתי שזה יקרה בקרוב, אבל לא ידעתי עד כמה. אני עדיין בהלם", סיפרה בר למדור.

"היום הוא אמר לי שהוא באימון ולא היה שום אימון, הקבוצה הייתה בכלל בחופש, אבל לא עשיתי אחד ועוד אחד", הסבירה אשת הכדורגלן כיצד הוא הצליח להפתיע אותה באופן בו לא חשדה בכלל. השניים יגיעו בימים הקרובים לישראל לקראת צמד משחקי הידידות של נבחרת ישראל נגד הונגריה ובלארוס. בר, שמבוגרת מעבדה בשנה (23), לא הצליחה להירדם מרוב התרגשות אחרי הרגע הרומנטי שהפך ויראלי ברשתות החברתיות ואפשר בהחלט להבין מדוע. בשעה טובה, מחכים כבר לחופה!

עוד באותו נושא: בר רשתי, חתונה, ליאל עבדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי