Sport1 Banner

עם עקיצה לעומר אדם והבטחה מאשתו שי: התחביב החדש של ערן זהבי‎

play
עומר אדם. ערן זהבי הקניט אותו לאחר הניצחון | מסך אינסטגרם
ריאיון עם מגן מכבי חיפה לשעבר, סאן מנחם ואשתו עמית, בתכנית "מחוץ לקווים" 22:03

בזמן שעתידו עדיין לוט בערפל והוא נערך לחופשה בדובאי, חלוץ מכבי ת"א חגג ניצחון על הזמר המפורסם: "מעל שני מיליארד על המגרש"

(גודל טקסט)

אוהדי מכבי תל אביב חולמים על עונה נוספת בצהוב של ערן זהבי, כוכב הקבוצה ושחקן העונה שעדיין לא נתן את החלטתו הסופית לגבי עתידו. רגע לפני שהוא ממריא לחופשה משפחתית בדובאי, החלוץ "התמכר" לתחביב חדש. על פאדל שמעתם? פאדל הוא משחק מחבט המושאל ממשחק הטניס ונפוץ בעיקר באמריקה הלטינית ובספרד. לאחרונה התפשט גם לאירופה והפך לפופולרי בקרב ישראלים.

עומר אדם. ערן זהבי הקניט אותו לאחר הניצחון | מסך אינסטגרם

הטרנד הגיע עד לסביון, שם זהבי שיחק שלשום עם חברו חיים נחום והפסיד. ולכן, כמו ווינר אמיתי, חזר למגרש פעם נוספת אתמול (שלישי). "מעל שני מיליארד על המגרש ורמלאי אחד בוחר בחוץ", כתב נחום, תושב העיר רמלה, על משחק הפאדל הסוער של חברו המכביסט ששיחק נגד האחים רועי ועומר אדם, שלצערם, הפסידו לו.

הסטורי של שי זהבי | מסך אינסטגרם

לאחר ההפסד, ישבו החברים הטובים יחד בבית קפה לארוחת בוקר, כאשר זהבי תיעד את הרגע תחת הכיתוב: "מי שמפסיד משלם". הזמר המפורסם חייך ולא חשף כמה שילם, אך טען שזה היה בקטנה. גם אשתו של זהבי, שי, הצטרפה למשחק הפאדל ושיתפה את מאות אלפי העוקבים שלה במסקנותיה: "כרגע הצלחתי לפגוע רק בחצי מהכדורים עם המחבט שלי. יש על מה לעבוד. אבל ערן עוד יתחנן להיות זוג שלי. בינתיים הוא בורח כמה שיותר רחוק".

ערן זהבי, גם כאן הוא לא מוכן להפסיד | מסך אינסטגרם
עוד באותו נושא: עומר אדם, ערן זהבי, שי זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי