Sport1 Banner

רגע לפני "חתונת השנה": כוכב מכבי תל אביב וארוסתו נפרדו לשבוע

play
שיר משה | אינסטגרם
ריאיון עם מגן מכבי חיפה לשעבר, סאן מנחם ואשתו עמית, בתכנית "מחוץ לקווים" 22:03

אחרי שזכה באליפות בעונתו הראשונה בצהוב, שחקן הכנף יצעד בקרוב תחת חופה וקידושים כשהוא בסן הכל בן 23. אז למה העוקבים דאגו, היכן ייערך האירוע הנוצץ וזוגתו של איזה כדורגלן תלווה את ארוסתו?

(גודל טקסט)

אושר דוידה יכול להיות מבסוט. אחרי עונה מרשימה במכבי תל אביב וזכייה באליפות, שחקן הכנף בן ה-23 אוטוטו משנה סטטוס. אחרי למעלה מארבע שנות זוגיות, אושר וזוגתו שיר משה יצעדו תחת חופה וקידושים בשבוע הבא, אך הסטורי ששיתפה אשת הכדורגלן היפה הצליח להדאיג לרגע את העוקבים. "נפרדים לשבוע", כתבה שיר על גבי תמונה שלהם יחד.

אושר דוידה, שיר משה | מסך אינסטגרם

הכוונה הייתה כמובן עד לרגע המרגש שיקרה ביום שלישי הבא באולמי "גבריאל" המפוארים בנס ציונה, שם התחתנו כל הסלבס בשנה האחרונה והזוג המכביסטי יפתח את עונת החתונות השנה. אז לא לדאוג, ה"פרידה" היא כמיטב המסורת, כדי להתגעגע עד לרגע בו יפגוש דוידה את החצי השני שלו שתהיה לבושה בלבן. מי שמלווה אותה היא חברתה הקרובה רוני בן שושן, בת זוגו של גיל כהן, שצמודה אליה לאורך כל התקופה ועוזרת לה בכל הפרטים הקטנים לקראת האירוע הנוצץ.

"עונה ראשונה בצהוב מסתיימת עם אליפות ראשונה בקריירה והרגע הכי מרגש בחיים שלי", כתב המכביסט שאוטוטו הולך לקבל רגע שעשוי להעפיל אפילו על האליפות עם קבוצתו. לחתונה המושקעת צפויים להגיע כל החברים מחדר ההלבשה התל אביבי וכמובן כל אלו שצבר דוידה במהלך הקריירה. הולך להיות רותח!

עוד באותו נושא: אושר דוידה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי