מבוגרת ממנו בתשע שנים: האם זו החברה החדשה של כוכב ריאל מדריד?

קורינה סמית | צילום: אינסטגרם

מאז שעשו היסטוריה והניפו את גביע האלופות בפעם ה-15 בתולדות המועדון שחקני הבלאנקוס לא מפסיקים לחגוג, ואחד מהמפורסמים שבהם נצפה צמוד לדוגמנית הלוהטת במה שנראה כמו תחילתה של מערכת יחסים חדשה. מישל גרציג עוקבת

(גודל טקסט)

ריאל מדריד עשתה היסטוריה בשבת האחרונה לאחר שזכתה בליגת האלופות בפעם ה-15 בתולדותיה, אחרי הניצחון הגדול בגמר על דורטמונד הודות לשערים של דני קרבחאל ו-ויניסיוס ג'וניור. מאז הניצחון הענק, השחקנים וגם האוהדים חוגגים בסטייל ואי אפשר לעצור אותם כבר ארבעה ימים. תשאלו את הכוכב הברזילאי, שבימים אלו נהנה מהשמש של מיאמי ובעיקר מחיי הלילה שלה. 

בכל העולם שיבחו את הניצחון של קרלו אנצ'לוטי וחבורתו, והמגזין "טלצ'ינקו" הקשור לריאל מדריד, פרסם שהייתה מישהי צמודה מאד לוויניסיוס ג'וניור בזמן הזה. כזכור, האקסית של כוכב הכדורגל בן ה-23 היא הזמרת המקסיקנית הלוהטת, קניה אוס, שמאז שהיא יצאה מהתמונה- לא שמענו על מישהי אחרת עד לרגע זה. לפני מספר ימים ויני נתפס במהלך הופעה חיה במדריד, כשלצידו האמנית הוונצואלית קורינה סמית' בת ה-32. 

לא רק שהשניים תועדו כשהם נהנים יחד מההופעה, אלא גם ניתן היה לראות בוודאות ששניהם עזבו את המקום באותה מכונית. סמית' היא שחקנית, דוגמנית, זמרת וכותבת שירים, ולמרות פער הגילאים מהכוכב (היא מבוגרת ממנו בתשע שנים) נראה שזה לא מעניין אותם והאהבה פורחת. לפי המגזין הספרדי, מסתמן ש'הזוג החדש' השאיר רמזים ברשתות החברתיות על מערכת היחסים שלהם במשך שבועות, בין היתר עם לייקים ותגובות לתמונות. אז האם מדובר באשת הכדורגלן החדשה של ריאל? טלפון למישל גרציג שלנו ונעדכן בהתפתחויות! 

עוד באותו נושא: ויניסיוס ג'וניור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי