Sport1 Banner

עם צלחת אליפות והרבה חברים ממכבי תל אביב: אושר דוידה ושיר משה התחתנו

שחקן הכנף שבר את הכוס ונישא לבחירת ליבו באירוע מפואר באולמי 'גבריאל' בנס ציונה. הכדורגלנים שהגיעו לחגוג איתו, הבלם שליווה אותו לאורך כל היום וכמה שמלות החליפה שיר? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחרי צלחת אליפות ראשונה בצהוב ומסיבת רווקים בקפריסין בסוף השבוע האחרון, הגיע הרגע המרגש בחייו של אושר דוידה ממכבי תל אביב. אתמול (שלישי) שבר שחקן הכנף את הכוס ונישא לבחירת ליבו, שיר משה, תחת חופה וקידושין באירוע מפואר ועמוס במוזמנים שהתקיים באולמי 'גבריאל' בנס ציונה.

דוידה על הכתפיים. היה שמח | מסך אינסטגרם
במקום של כבוד. צלחת האליפות הצהובה | מסך אינסטגרם

יפים ונרגשים הזוג הצעיר אירגן אירוע מהסרטים אליו כמובן הגיעו כל החברים הטובים ממכבי תל אביב, מינוס אלו שעדיין נופשים להם מעבר לים. בין המוזמנים שהגיעו להרים ולחגוג עם שיר ואושר: דניאל פרץ, עומרי גנדלמן, עידו שחר וזוגתו גלי אזולאי, שלי ועידן נחמיאס, יואב זיו, שי וערן זהבי שחזרו מחופשה מדובאי בבוקר, גם דור פרץ וגל אלביליה זוגתו נחתו מיוון והגיעו לחתונה, דנה וגבי קניקובסקי, אופיר דוידזאדה, רז שלמה, איילון אלמוג, יונתן כהן, דור תורג'מן, קורל ורועי משפתי ומאי ואייל גולסה.

החופה של אושר ושיר. היה מרגש | מסך אינסטגרם
מזל טוב לכלה המהממת שיר משה | מסך אינסטגרם

החברים הכי טובים, גיל כהן ורוני בן שושן שלו, ליוו את הנשואים הטריים ביום המיוחד שלהם ודאגו לתעד כל רגע בפני אלפי העוקבים באינסטגרם. שיר היפייפיה החליפה שלוש שמלות ורחבת הריקודים לא נשארה ריקה לרגע כשמאות האורחים חגגו אל מול צלחת האליפות המכביסטית שהוצבה במרכז האולם על במת כבוד מיוחדת.

מעבר לכך, האורחים נהנו מעמדת צילום מעוצבת, אלכוהול משובח ואוכל ברמת מסעדת גורמה שכלל בעיקר הרבה בשר. את היום הכי מאושר שלהם בשנה, יחלוק לנצח הזוג דוידה עם משפחת זהבי, שחגגה אמש גם היא את יום הנישואים ה-12 שלהם. המדור מאחל המון מזל טוב ומחכה לדור הבא.

ההתרגשות הגדולה בדרך לערב המרגש | מסך אינסטגרם
מאי גולסה, הכלה המאושרת, שי זהבי, לירון שרון | לירון שרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי