מדובאי באהבה: גל רפאלוב שברה את הרשת והמיסה אותנו מחום

נופשים בדובאי. הרפאלובים | צילום: אינסטגרם

כוכב מכבי חיפה ואשתו יצאו לחופשה רומנטית באמירויות לכבוד יום הנישואים ה-12 שלהם, העוקבים לא נשארו אדישים: "על אנושית, איך זה הגיוני שהיא אמא לשלושה?"

(גודל טקסט)

חודש יוני הוא ה-חודש של שחקני הכדורגל ונשותיהם, בהם רובם חוגגים את יום הנישואים שלהם. אחרי שי וערן זהבי ומירן ומאור בוזגלו, הגיע תורם של גל וליאור רפאלוב לחגוג בסטייל. את יום הנישואים ה-12 שלהם, חוגג הזוג המלכותי של מכבי חיפה בחופשה רומנטית ללא ילדים בדובאי. 

בשמש הלוהטת של האמירויות, אשת הכדורגלן הישראלית שנמצאת בנסיקה, גורמת לכולם למות מחום. "נמסתי", כתבה גל על גבי תמונה שלה משתזפת בבריכה בביקיני ורוד בחום של 37 מעלות. אם היא נמסה, מה יגידו עוברי האורח והעוקבים באינסטגרם? "על אנושית, "האישה הפצצה ביותר בישראל", "איך זה הגיוני שאת אמא לשלושה?", הן רק חלק מהתגובות שהיא מקבלת על בסיס קבוע מאלפי העוקבים שלה ברשת.

גל רפאלוב | צילום: אינסטגרם

גל וליאור רק חזרו מחופשה משפחתית בבלגיה, לשם נסעו עם הילדים כדי לבקר חברים ומשפחה ולהיזכר בחיים שהיו להם במשך 13 שנים לפני שלקחו את ההחלטה לחזור לארץ הקודש. גם בחופשה, אגב, כוכב מכבי חיפה לא מוותר על שום אימון בזמן שאשתו מתעדת אותו שומר על המשטר שלו בחדר הכושר של המלון המפואר בו השניים מתאכסנים. אנחנו נאחל הרבה בהצלחה לעולם הערבי שיצטרך לספוג את החום שמפיצה סביבה מיס רפאלוב במהלך החופשה הזוגית. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי