Sport1 Banner

הוא יודע להגיד לא? ההתמכרות של בת הזוג הלוהטת של כוכב ריאל מדריד

לורה סיליה ואלק | צילום: אינסטגרם

חולשה למה?! אשת הכדורגלן חשפה מה הקושי הגדול איתו היא "מתמודדת מאז ומתמיד", ועל פי התוצאות של השחקן על המגרש- לא נראה שזה מפריע לו יותר מדי

(גודל טקסט)

אחרי שהוביל את ריאל מדריד לאליפות ולזכייה בגמר ליגת האלופות, ג'וד בלינגהאם לא מפסיק להנות גם מחוץ לכר הדשא עם בת הזוג הרותחת שלו. ילד הפלא האנגלי החל בחודשים האחרונים זוגיות עם הדוגמנית ההולנדית לורה סיליה ואלק, אותה נקווה לראות סוף סוף ביציע של נבחרת אנגליה מעודדת את הכדורגלן שלה ביורו הקרוב. 

בממלכה משתגעים מהקשר בין הכדורגלן והדוגמנית המבוגרת ממנו בחמש שנים, וכולם רק מחכים כבר לתמונה משותפת ראשונה. מקורב סיפר ל'סאן' שהם "הכי ביחד שיש. לורה וג'וד זה קליק מהרגע הראשון. הם מאוהבים". בינתיים, על סט הצילומים למותג הלבשה תחתונה סיפרה אשת הכדורגלן שמעבר לחיים הטובים שהיא חיה, יש לה חולשה אחת מאוד ברורה והיא לפיצה. ולא סתם, פיצה עם פפרוני.

לורה שיתפה תמונה שלה אוכלת את הפיצה האהובה עליה והגיבה לאחת מחברותיה שזה הפטיש שלה בחיים- לאכול פיצה!! אולי בוקלי, פרופסור מאוניברסיטת מזרח אנגליה אמר לצהובון הבריטי: "לפיצה יש יתרון משמעותי ברור וזו יכולת ההרגעה שלה". החולשה של לורה לפיצה מסתבר קיימת מאז ומתמיד- "פיצה ותותים זה המאנץ' הקבוע שלי", סיפרה לחצי מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. מספר שרק עולה ועולה מאז ששמה נקשר עם כוכב הבלאנקוס. נקווה שבלינגהאם לא אוכל יותר מדי פיצות בזכותה, למרות שלפחות כרגע- נראה שהוא שורף את הכל. 

עוד באותו נושא: ג'וד בלינגהאם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי