"את תתאהבי בי בחודשיים הקרובים": כך כוכב העל כבש את לב הדוגמנית

סלינה לוקס | צילום: אינסטגרם

זוגתו בת ה-33 של השחקן המפורסם הופתעה מהדרך המקורית בה הוא התחיל איתה במסיבת תחפושות לפני תשע שנים: "באותו הרגע צחקתי, אבל אחרי הכל הוא צדק"

(גודל טקסט)

לאחרונה, כוכב העבר האגדי של ריאל מדריד, רונאלדו הברזילאי, הוכיח שהוא הולך בצו האופנה בדיוק כמו המקביל אליו בשם- כריסטיאנו רונאלדו, והוא צריך להודות על כך למישהי אחת בלבד- לאשתו. לאחרונה, החלוץ לשעבר בן ה-47 קיבל מחמאות על ההופעה שלו בפסטיבל קאן לשם הגיע לבוש בחליפת ג'ורג'יו ארמני קלאסית שהחמיאה לו מאוד. מי שאחראית לכל זה היא אשתו הדוגמנית, סלינה לוקס בת ה-33.

היא לא רק גרמה לחיית המסיבות לשעבר להשתקע ולנהל חיים שקטים הרבה יותר מימי ההוללות שלו כשחקן פעיל, אלא גם שדרגה לו את הלוק משמעותית. חוץ מזה, היא דואגת להופיע עם הכוכב שלה בתצוגות אופנה רבות, כאשר רק בשבוע שעבר ישבו בשורה הראשונה בתצוגת אופנה של מותג האופנה של ויקטוריה בקהאם בפריז. כמו רונאלדו, גם סלינה נולדה בברזיל, וגם היא חובבת מותגי יוקרה- דבר המתכתב נהדר עם סגנון חיים של כדורגלן עשיר.

חוץ מלדגמן, החצי השני של רונאלדו חברה של ג'יזל בונדשן, ומחזיקה בליין של איפור ומוצרי טיפוח לעור. על פי מגזין "ווג", השניים הכירו במסיבת תחפושות ב-2015, וכשנשאלה בעבר בראיון האם זו הייתה אהבה ממבט ראשון השיבה: "זה היה שונה. נפגשנו בבית של חברים ולא ממש הקדשתי לו תשומת לב אז. אחרי שהתראינו מספר פעמים באירועים כאלו, הוא ניגש אליי ואמר לי בביטחון מלא: 'את תתאהבי בי בחודשיים הקרובים'. באותו הרגע רק צחקתי, אבל אחרי הכל הוא צדק!". 

עוד באותו נושא: רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי