תגידו מזל טוב: הצעד הגדול והמרגש של מנור סולומון

מנור סולומון, טוטנהאם | אימג'בנק GettyImages, Marc Atkins

אפשר לברך: למרות העונה המאכזבת שעברה עליו מבחינה מקצועית, שחקן טוטנהאם תפס את תשומת הלב של הכדורגל הישראלי עם הצעד הגדול בחייו האישיים

(גודל טקסט)

מבחינה מקצועית, העונה האחרונה של מנור סולומון בטוטנהאם לא הייתה מהטובות בקריירה שלו, וזאת בלשון המעטה. למרות זאת, את שנת 2024 הקיצוני הישראלי לבטח לא ישכח, מפני שהערב (שבת) נפל דבר בחייו האישיים: מנור ודנה וושצינה, זוגתו בשנים האחרונות, התארסו!

את הרגע המרגש שיתף סולומון בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו, כאשר הכדורגלן וזוגתו מדגמנים לבוש לבן וחגיגי כיאה למעמד המרגש. כצפוי, עולם הכדורגל הישראלי לא נותר אדיש לצעד הגדול של הזוג ורבים וטובים בירכו את מנור ודנה, כאשר בין השמות הבולטים ניתן למצוא את יוסי בניון, מאור בוזגלו, ליאל עבדה, שון וייסמן, דולב חזיזה ועוד. אגב, בין המברכים ניתן גם למצוא את עיתונאי העל פבריציו רומאנו, שידוע כמי שמחזיק בקשר טוב עם שחקן טוטנהאם.

רק בתחילת השבוע וושצינה סיפרה לנו על העונה המתאגרת שעברה על סולומון, כשאמרה שהיה "קשה לראות את מנור נלחם יום-יום לחזור לשחק כדורגל, אבל אני מאמינה שזה יקרה בקרוב", והחזירה לנו את התקווה לכך שבעונה הבאה נראה את כוכב נבחרת ישראל חוזר לשיאו ומסב לנו גאווה על הבמה הכי גדולה שיש לכדורגל האירופי להציע. עד אז, שיהיה במזל טוב!

מנור סולומון וזוגתו דנה
מנור סולומון וזוגתו דנה | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: מנור סולומון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי