"אתה נורמלי?!": לא תאמינו כמה עלתה ההפתעה שקנה ליאור רפאלוב לאשתו גל

ליאור וגל רפאלוב | צילום: אינסטגרם

מתנה חלומית כמו זו קשה לבקש: לאחר שחזרו מחופשה רומנטית בדובאי לרגל יום הנישואים ה-12 שלהם, כוכב מכבי חיפה הדהים את זוגתו עם הפתעה שהותירה אותה בהלם מוחלט

(גודל טקסט)

הנה דוגמה לגבר שיודע להפתיע את האישה שלו, אבל ביג טיים. אחרי ששמה סוף לחרושת השמועות על השתתפותה באח הגדול, גל רפאלוב בילתה את סוף השבוע האחרון לצד כוכב מכבי חיפה, בעלה ליאור רפאלוב בחופשה חלומית בדובאי. השניים נהנו מכמה ימים רומנטיים במיוחד שכללו בטן גב בשמש הלוהטת של האמירויות, אוכל ויין טוב ובעיקר זמן איכות יחד, במהלכו הם גם ציינו את יום הנישואים ה-12 שלהם.

ליאור רפאלוב מפתיע את אשתו גל | באדיבות: Bavarian motors
גל רפאלוב מופתעת | באדיבות: Bavarian motors

לרגל המאורע המרגש, החליט רפאלוב שזה זמן מושלם לפנק את אשתו ויחד עם סוכן הרכבים של הכדורגלנים לירן אלדין, הכין לה הפתעה משוגעת. השניים נחתו חזרה בישראל ישירות לסוכנות הרכבים של אלדין בהרצליה, Bavarian Motors, שם חיכתה לגל מתנה מיוחדת: Mercedes Gle coupe חדשה ונוצצת בצבע לבן השווה 870 אלף שקלים חדשים. נפלה לכם הלסת? גם לנו.

"תגיד לי אתה נורמלי?", פנתה גל ההמומה לבעלה כשהבינה את סדר הגודל של המתנה שקיבלה ממנו. "חיים שלי תודה רבה… יואו אתה לא נורמלי, איזו הפתעה איזה כיף!!", אמרה כשהצליחה לעכל שהרכב החדש והנוצץ שחיכה עם בלונים ירוקים ולבנים, כולו שלה. רכב בהפתעה כמתנה ליום הנישואים? רפאלוב ללא ספק הציב רף מטורף ולנו רק נותר לאחל בשעה טובה, ולגל- תתחדשי וסעי בזהירות! 

ליאור וגל רפאלוב | באדיבות: Bavarian motors
עוד באותו נושא: גל רפאלוב, ליאור רפאלוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי