Sport1 Banner

אחרי שהתעלל באקסיות שלו, כוכב העל בזוגיות עם האקסית של השוער המושמץ

play
ימשיך להסתבך? |
מחוץ לקווים, 2.6 21:24

הוא כמעט רשם רגע שיא על המגרש, אך מסתבר שמחוצה לו הדרמה ממש לא פוסקת. לירון שרון עם הפרטים המלאים וההתנהגות הבזויה

(גודל טקסט)

סשה זברב קיווה לזכות ברולאן גארוס לראשונה בקריירה שלו, אך הפסיד אתמול (ראשון) בחמש מערכות לקרלוס אלקראס בגמר יוצא מן הכלל שארך כמעט ארבע שעות וחצי. למרות התוצאה המאכזבת, הגרמני החמיא לספרדי בסיום: "גרנד סלאם שלישי בגיל 21 זה מדהים. אתה כבר שחקן שמקומו בהיכל התהילה, טניסאי מדהים. זאת לא הפעם האחרונה שאתה תזכה כאן בתואר".

במקביל לתקופה המוצלחת של זברב במגרש, מסתבר שדרמה רצינית מתחוללת בחייו האישיים. לפני הניצחון על רפאל נדאל בפתיחת הטורניר הנוכחי, התפרסמה ידיעה על כך שהוא עומד להישפט על אלימות נגד ברנדה פאטה, בת זוגו לשעבר ואם בתו, מיילה. הטניסאי ישלם קנס של 200 אלף יורו לאחר שיגיע להסכמה עם בתי המשפט על מנת לסגור את התיק.

על פי האישום, הטניסאי דחף את האקסית ואף ניסה לחנוק אותה בדירתו בברלין, במהלך ויכוח במאי 2020. עורך הדין שלו טען שהמתלוננת שיקרה "שוב ושוב" כדי לסחוט ממנו כספים. זברב לא נכח באף אחד מהדיונים אך לאחר שניצח את קספר רוד, דיבר עם התקשורת על סגירת התיק: "זה הסתיים ואני כבר מתחיל דף חדש. אני חף מפשע, אחרת זה לא היה נסגר. אני לא רוצה שישאלן אותי על זה יותר".

וזה לא הכל. זברב הואשם בהתנהגות אלימות גם כלפי האקסית טניסאית אוליה שריפובה, שהוקיעה בראיון את ההתעללות הפסיכולוגית והפיזית השיטתית של בן זוגה לשעבר. היא חשפה שהוא הרביץ לה וניסה לחנוק אותה עם כרית במהלך אליפות ארה"ב הפתוחה ב-2019, ושהיא שקלה להתאבד.

אגב, מאז 2021 זברב בזוגיות עם השחקנית סופיה תומאלה, שיצאה לפניו עם השוער לוריס קאריוס שכידוע עומד להתחתן עם מגישת הכדורגל דילטה לאוטה. תומאלה היא זו שתמכה בשוער ברגע השפל הגדול בקריירה שלו, כשטעויות שלו עלו לליברפול בהפסד בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד.

עוד באותו נושא: אלכסנדר זברב, סשה זברב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי