כוכב הכדורגל ואשתו מתגרשים: "עדיף שאדבר בשביל שלא יהיו שמועות"

כשנה לאחר החתונה, השניים החליטו לפרק את החבילה והשחקן נאלץ לבשר על כך באופן רשמי לאחר שספקולציות שונות כבר החלו להתפשט ברשת כמו אש בשדה קוצים: "אני מבקש מכם לכבד את הפרטיות שלנו"

(גודל טקסט)

פרידות הן תמיד דבר מבאס, בעיקר אם אתה כדורגלן מפורסם שנאלץ לבשר זאת בפני מיליוני מעריצים. יומיים חלפו מאז שצצה שמועה בתוכניות אירוח סםרדית על פרידה בין מרקו אסנסיו לאשתו, סנדרה גארל. חדשות מפתיעות לחלוטין, מאחר ורק לפני מספר ימים הם חגגו את יום הנישואין הראשון שלהם. מהר מאוד השמועה התבררה כנכונה ושחקן פ.ס.ז' הכריז זאת רשמית. 

בן ה-28 כתב בפני 15.5 מיליון העוקבים באינסטגרם: "תמיד ניסיתי להרחיק את חיי הפרטיים מהתקשורת ומהציבור, אבל בעקבות המידע האחרון שפורסם בנוגע לזוגיות שלי, עדיף שאדבר כדי להימנע משמועות, פייק ניוז וחצאי אמיתות", פתח אסנסיו ו"שפך" את אשר על ליבו. 

"ממש לאחרונה, ואחרי הרבה מחשבה, סנדרה ואני החלטנו לסיים את הנישואים שלנו. אלו היו שנים נפלאות ואני רוצה להודות בפומבי לסנדרה על כל מה שחווינו יחד. תמיד יהיה לה מקום בלב שלי כאדם מאוד מיוחד, שנתן לי המון ושהיה לי העונג לחלוק איתה תקופה חשובה בחיי. אני מבקש מכם לכבד את הפרטיות שלנו בחיבה שבה תמיד התייחסתם אלינו. חיבוק גדול לכולם", חתם את דבריו ושבר את לב המעריצים. 

השניים הכירו לפני חמש שנים בשנת 2019, רגע לפני שמרקו חגג את יום הולדתו ה-23, ובלי להתכוון חשף את הזוגיות עם מי שהפכה לימים לאשתו, וממש בקרוב לגרושתו. סנדרה היפייפיה, בעלת שורשים פורטו ריקנים ובת 28, בדיוק כמו הכדורגלן, הכירה אותו במועדון ה"שוקו" במדריד, שם עבדה באותה תקופה כיחצ"נית. כיום היא עובדת כאדריכלית והשמועות אומרות שסגנון החיים שלהם פשוט לא התכתב אחד עם השנייה. באסה. 

עוד באותו נושא: מרקו אסנסיו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי