Sport1 Banner

כוכב נבחרת אנגליה התפשט לפני משחק הפתיחה: "צעד גאוני"‎

play
ג'וד בלינגהאם, הארי קיין | Richard Heathcote / Staff
צפו: אנגליה הובכה בוומבלי נגד איסלנד במשחק ההכנה האחרון לפני היורו 01:48

בדרכם של בקהאם ורונאלדו? ג'וד בלינגהאם הצטלם רק עם תחתונים רגע לפני המשחק מול סרביה (22:00, ספורט1), בו הוא ינסה להוביל את אנגליה לניצחון. ואיך קשורה "מלכת השיווק" קים קרדשיאן?

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה היא הפייבוריטית לזכייה ביורו 2024, והכוכב הגדול שלה, ג'וד בלינגהאהם, מסרב לרדת מהכותרות. אחרי עונה חלומית במדי ריאל מדריד באליפות ובליגת האלופות, ורגע לפני שיקווה להצטיין גם במדים של נבחרת שלושת האריות (הערב ב-22:00, ישיר בספורט1), בן ה-20 החליט להוריד את הבגדים עבור הכוכבת הכי גדולה בארצות הברית.

בלינגהאם הפך לפנים של 'Skims' – מותג הלבשה תחתונה עולמי, בניצוחה של קים קרדשיאן. "מלכת השיווק, איזה צעד גאוני", החמיאו לה העוקבים על הצילומים של כוכב הכדורגל הצעיר למותג המצליח שלה. ביום ראשון הקרוב נבחרת אנגליה תעלה לשחק מול סרביה והדרך של בלינגהאם להתכונן הייתה עם כדור על סט הצילומים והתוצאות הרותחות שברו את הרשתות החברתיות.

מי שבטוח נתנה לו טיפים לאיך להצטלם היא בת הזוג שלו, לאורה סליה וולק בת ה-25, שיש לה ניסיון עשיר בצילומים להלבשה תחתונה. למרות כישוריו על כר הדשא, זו הייתה הפעם הראשונה שהוא מלהטט עם הכדור בתחתונים ועוד מול המצלמה. הקמפיין הזה מכניס אותו לרשימה של הסופרסטארים הגדולים בעולם הכדורגל שעשו מיליונים מלהצטלם בתחתונים, ביניהם כמובן כריסטיאנו רונאלדו ודיוויד בקהאם. 

עוד באותו נושא: ג'וד בלינגהאם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי