שחקן מכבי תל אביב והדוגמנית רומי פרנקל בתגובה ראשונה לשמועות על זוגיות

play
רומי פרנקל | מסך אינסטגרם
צפו בשער: רוי רביבו כבש בבעיטה חופשית נהדרת מול מכבי נתניה 01:32

רוי רביבו לא יורד מהכותרות. אחרי הפרידה מזוגתו לשעבר שרי חסון והשמועות על זוגיות חדשה ומסקרנת, הוא ורומי הגיבו לראשונה בסטורי שכלל גם תמונה משותפת. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

לאור הביקוש האדיר וההסתערות על הכרטיסים, אייל גולן פתח הופעות נוספות באצטדיון בלומפילד, כאשר אתמול (שלישי) הגיעו כ-30 אלף אנשים לחגוג עם זמר העשור. בזמן שגולן ביצע את כל להיטיו הגדולים, ביניהם כגם כמובן "עם ישראל חי" שיצא בזמן המלחמה והפך ללהיט גדול. בין הצופים היה גם שחקן מכבי תל אביב שנתפס בסטורי של דוגמנית מאוד מפורסמת. 

רוי רביבו, רומי פרנקל | מסך אינסטגרם

אחרי הפרסום על זוגיות שנרקמת בין הרווק הטרי רוי רביבו לדוגמנית רומי פרנקל, השניים נפגשו במקרה בקהל כשהם רוקדים ושרים לצלילי שיריו של גולן ולבושים בקוד המבוקש, לבן. כוכבת "רוקדים עם כוכבים" שלפה את הנייד וצילמה את הרגע בו נפגשו בזמן שרביבו הצעיר שר. היא טוענת שזאת הייתה הפעם השנייה שהם התראו וכתבה: "פעם שנייה בחיים שאנחנו מתראים ומסתבר שאנחנו זוג". 

רומי פרנקל | מסך אינסטגרם

רביבו שיתף את הסטורי והוסיף "חחחחחח", מה שמעיד על כך שהשמועות על זוגיות לא מרגשות אותם בכלל. כזכור, לפני כשלושה שבועות חגג את יום הולדתו ה-21 לצד האקסית הטרייה, שרי חסון, שאישרה למדור את הפרידה ביניהם ואיחלה לו רק טוב. האם משהו יתפתח בין רביבו לרומי? היא בינתיים התרשמה מכישורי השירה שלו, והוא כנראה ימשיך להתרכז בכדורגל כמו שלימד אותו אבא שלו, שחקן העבר חיים רביבו. 

הסוף לאלתורים בצד ימין? רוי רביבו | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי