Sport1 Banner

"האוהדת הסקסית" של יורו 2024 התגרשה מהכדורגלן כי הוא "גרוע במיטה" ‎

play
אירג'ונה סולז'מאני | מסך אינסטגרם
צפו: ג'אסולה השלים מהפך לקרואטיה בשער עצמי, אבל חילץ 2:2 בדקה ה-95 03:33

איוונה קנול, אל תעלבי. אירג'ונה סולז'מאני גונבת את ההצגה בטורניר בגרמניה ובאנגליה חזרו לסיפור הפרידה יוצא הדופן שלה מהקשר המוכר

(גודל טקסט)

איוונה קנול, יש לך מתחרה. כולנו מכירים את הפצצה הקרואטית שמעודדת את נבחרתה מאז מונדיאל 2022, והפכה לסנסציה עם יותר משלושה מיליון עוקבים באינסטגרם. אתמול, במשחק בין קרואטיה לאלבניה שנגמר ב-2:2 דרמטי, נחשפנו לאישה שכבר זכתה לטייטל "האוהדת הסקסית של יורו 2024". איוונה, אל תעלבי.

ב"סאן" הכירו לעולם את את אירג'ונה סולז'מאני, הדוגמנית הלוהטת שנצפתה אתמול עם הקהל האלבני כשהיא מעודדת את הנבחרת עם בנה. בת ה-26, מחזיקה בקהל של 531 אלף עוקבים, ביניהם שוער העבר איקר קסיאס שלחץ על כפתור העוקב מאחר ולא הצליח להישאר אדיש לפצצה האלבנית. אגב כדורגל, אחת הסיבות שהיא אוהבת את המשחק היפה, היא העובדה שבעבר החזיקה בטייטל אשת כדורגלן.

סולז'מאני היא הגרושה של שחקן נבחרת שוויץ לשעבר בלרים דז'מאילי, אב בנה שנפרד ממנה בשנת 2018, בגלל התבטאות שלה שחשפה שהוא "גרוע במיטה", כפי שפורסם בצהובון. כשהתראיינה בתוכנית הטלוויזיה האיטלקית "לה קפיטנה"ף סיפרה אשת הכדורגלן לשעבר: "סקס לפני משחק? כדורגלנים הם לא מאהבים גדולים, הם מעדיפים להביא ביד". המילים פגעו ישירות בבעלה לשעבר שהגיש בקשה לגירושים וביקש ממנה לא להשתמש בשם משפחתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי